Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Går i tankarna att köpa häst,och har hittat ett riktigt billigt och bra uppstallningsalternativ och även en häst jag vill kolla lite...
Hästmänniskan
Som ni kanske läst i min andra tråd så har anläggningen förvandlats till ridskola. Mellan 17-20 hålls lektioner, men de verkar dra över...
Hästmänniskan
Har haft egna hästar i över trettio år. För två år sedan fick jag ta bort min halvblodsvalack som jag hade i 17 år. Sedan dess har jag...
Ekonomi & Juridik
vad händer om en dikesränsare kört ner ett staket??
sambon kom nyss hem och berättade att vårat staket i den äldre paddoken som nu...
Ekonomi & Juridik
Jag är helt nollad på hur man startar eller driver ett föreetag och måste få ställa några frågor till er som kan.
Jag har en produkt...
Hästmänniskan
Jag har gått ner rätt mycket i vikt (men absolut inte underviktig) och den senaste tiden har jag fått ont i sittbenen när jag ridit min...
Ekonomi & Juridik
Jag står på en anläggning och hyr box av ett företag. Jag har två månaders uppsägning och sade upp min stallplats i förgår då det inte...
Hästmänniskan
Vad kräver ni av andra som får rida era hästar? Har en tjej som inte är så duktig som får rida min stabila gamla tävlingshäst. Jag ger...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Jag ska få hem en häst på foder, men min fundering är vem som ska stå för transporten och betalningen av den. Vad tycker ni...
Ekonomi & Juridik
En liten fundering.
När jag som privatperson säljer en häst är det jag som ansvarar för att uppgifterna som lämnas om hästen är rätt...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.