Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej,
Jag vet inte om tråden ligger rätt men chansar här.
Jag har ett företag och skulle gärna vilja ha mina hästar på mitt företag...
Hästmänniskan
Tänkte bara tipsa om att man kan få ett aviseringssms från eon när de ska ut och helikopterkolla trasiga ledningar, om någon nu missat...
Ekonomi & Juridik
Hejsan
Har lite funderingar angående brytande av fodervärdsavtal.
Jag har min ponny utlånad på foder sedan 5/10-13, och kontraktet...
Hästmänniskan
Hästmänniskor är ute i ur och skur för att ta hand om sina fina fyrbenta, men det är sällan man faktiskt får berätta hur duktig man är...
Ekonomi & Juridik
Nog hög halt mögel i både havre och torrhö, så pass att två hästar akut sjuka. En slutade på djursjukhuset och den andra behandlades...
Hästmänniskan
Hej! Vi ska bygga eget stall till våren med plats för två hästar (en häst och en ponny).
Eftersom vi bara ska ha två hästar finns inga...
Ekonomi & Juridik
Är nyfiken på vad folk betalar i försäkring för sina hästar och om ni sänker tex uppskattat livvärde på hästen för att få ner premien...
Ekonomi & Juridik
Nu behöver jag hjälp av er bukare litegrann..
Jag har sagt upp min stallplats nu och kan inte alls minnas att stallägaren sagt någon...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.