Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vet någon om man får dra av hela momsen vid köp av b kortslastbil? Tänkte dra den i företaget som dock inte är ett hästföretag utan ett...
Ekonomi & Juridik
Mailade en veterinär klinik i min närhet då min "egna" veterinär inte kunde bestämd vecka för chippning och vaccinering utav årets föl...
Ekonomi & Juridik
Vet att det funnits liknande trådar förr, men har sökt och inte hittat någon. Ska sälja en häst nu, något jag aldrig gjort förr så jag...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på att lägga till avelsverksamhet och förädling (dvs köpa hästar, utbilda och sen sälja dyrare) till mitt företag, i liten...
Hästmänniskan
Ni som har häst och barn i skolåldern - är barnens önskemål och behov något ni prioriterar när ni väljer stall till er häst? Här vänder...
Hästhantering Hur mycket kraftfoder får hon? Motion? Jag hade gett det ett tag till men tagit in henne själv först. Det går inte att stalla tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.