Hur hitta utbildningar/kurser?

MissFideli

Trådstartare
Jag vill utveckla mig i min hästhantering framförallt. Men hur hittar jag sånna kurser? Jag jobbar heltid och har katter hemma, så det måste ju vara korta kurser i min närhet. Alltså inte sitta och titta på, utan delta. Googlat, men det är svårt. Finns sånt samlat någonstans?

Sv: Hur hitta utbildningar/kurser?

Du kan också skicka en förfrågan om detta på ställen som har ridkurser :) Vet ett turridningsstall/ridskola i Sthlm som tidigare har haft detta, och andra ställen tar emot förslag på specialaktiviteter, så ring/mejla och fråga :)

Sv: Hur hitta utbildningar/kurser?

(Hoppas att jag inte överträder några bestämmelser här på forumet nu, ber om ursäkt i så fall.) Om din ort stämmer kan du prova att googla "John Ricketts". Kanske är det något sådant du är ute efter?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 949
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 471
Senast: TantAgda
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 128
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka