Ni som har stall utan toalett

Sv: Ni som har stall utan toalett

Jag håller med, i alla fall utedass bör man ju kunna erbjuda.
Hämtning har vi via kommunen, kostar inte mycket.
 
Sv: Ni som har stall utan toalett

Jag är bra på att hålla mig så jag har bara behövt pinka i boxen två gånger under mina 18 år med häst. Det andra har jag inte gjort. Det vill jag helt göra hemma så är jag inte hemma så håller jag helt enkelt mig tills jag kommer hem. Oavsett om det tar 10 minuter eller flera dagar! :o

Jag har haft häst i ett stall med toalett, övriga har man väl kunnat gå till stallägaren och lånat dass (antar jag), men jag har aldrig behövt något av det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 439
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Vilket stall tycker ni spontant verkar passa mig och min häst bäst? Jag har ett barn på 6 månader och är gravid med nummer två. Har en...
Svar
16
· Visningar
1 672
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 322
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 341
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp