Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej! Jag har en hannoveranare som är importerad från Tyskland (rosa pass) Hon är registrerad i Sverige av sin första ägare, men nu när...
Ekonomi & Juridik
Hej
Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Ekonomi & Juridik
Hej
Har en fråga. Jag har varit och tittat på flera olika sorters hästar. Har bestämt mig för en som varit utannonserad i över ett...
Hästmänniskan
Jag är en 50-plussare dvs snart 60 år, f.d hästtjej och hästägare som nu funderar på att återuppta mitt hästintresse igen. Har varit med...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett minst sagt svårt problem.
Jag blev medryttare på en häst i ett trevligt stall och allt var frid och fröjd. Jag betalade...
Hästmänniskan
Jag blir snart vansinnig av detta kliandet!! Vintern är här och med den dessa röda, kliande utslag på låren.... :crazy:
Jag tycker att...
Hästmänniskan
Vad säger ni om att man måste förvara passet ihop med hästen, en kopia räcker tydligen inte längre och har inte längre 3 timmar på sig...
Hästmänniskan
Jag lever i princip i mitt merinoull underställ nu under vintern när jag rider, (både i skogen och mer riktiga träningar) och när jag är...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.