Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej Vi har en häst på foder sedan september fram till i sommar som vi eventuellt ska köpa. Pålle skulle i så fall vara till min...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Jag är så i kvalet! Skaffa en medis eller inte? En del av mig vill ha hästen " själv".Inte behöva bestämma tider med någonannan osv.Å...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 011
Senast: Vira
·
Hästmänniskan hej! Jag har en hannoveranare som är importerad från Tyskland (rosa pass) Hon är registrerad i Sverige av sin första ägare, men nu när...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Mollans
·
Gnägg Är det någon som har bild på en sån? :) Funderar på om det är nåt sånt min lille ponny är... Eller någon som har nån annan idé om vad...
2
Svar
27
· Visningar
4 975
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 636
Senast: Loons
·
Gnägg Jag har tråkigt och blev lite nyfiken Vilken häst skulle ni köpa alt. betala mest för 1 - sto 6 år utan stam, bra byggd, trevlig gång...
Svar
16
· Visningar
1 361
Senast: nullo-modo
·
Gnägg Mea Culpa! Jag är tydligen full med fördomar som jag själv knappt tänkt på. Igår red jag i ridhuset och in kommer en tjej som jag inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 636
Senast: Emor
·
Ekonomi & Juridik Hej Har en fråga. Jag har varit och tittat på flera olika sorters hästar. Har bestämt mig för en som varit utannonserad i över ett...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 805
Senast: Lobelia
·
Gnägg :rofl::rofl: Nån mer som sett Brett? Skrattade rakt ut i bytena i varje... :banana...
Svar
4
· Visningar
1 348
Hästmänniskan Jag är en 50-plussare dvs snart 60 år, f.d hästtjej och hästägare som nu funderar på att återuppta mitt hästintresse igen. Har varit med...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 331
Senast: Billy
·
Gnägg Kan hända att vi haft sån här tråd förut, men kan inte påminna mig att jag sett på länge så här kommer en ny. Tänkte det kunde vara...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
18 410
Senast: Elshaya
·
Gnägg När någon frågar om vad ens häst har för stam, säger man då namnet på hästens pappa & mamma eller hur är det igenkligen? :)
2
Svar
36
· Visningar
4 756
Senast: doleron
·
Anläggning Precis i insläppet till vår gräshage är det otroligt gyttjigt och när det fryser på kommer det ju att bli väldigt "knöggligt" där- risk...
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Detta blir väl något slags... gnäll-inlägg... men det känns ändå viktigt att prata om. Jag är inte helt säker på om detta är rätt...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
23 103
Senast: Badger
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett minst sagt svårt problem. Jag blev medryttare på en häst i ett trevligt stall och allt var frid och fröjd. Jag betalade...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 318
Senast: Bison
·
R
Hästmänniskan Jag blir snart vansinnig av detta kliandet!! Vintern är här och med den dessa röda, kliande utslag på låren.... :crazy: Jag tycker att...
Svar
16
· Visningar
2 670
Senast: Raderad medlem 124573
·
Hästmänniskan Vad säger ni om att man måste förvara passet ihop med hästen, en kopia räcker tydligen inte längre och har inte längre 3 timmar på sig...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 143
Senast: Marita73
·
Gnägg Välkommen alla gamla och nya skogsmullar :) Vår andra skogsmulle-tråd är bara några få inlägg i från 2000 inlägg så jag öppna en ny där...
85 86 87
Svar
1 732
· Visningar
119 020
Senast: imrahil
·
Anläggning Enligt LS får man inte behålla någon plast kvar på balen om man kör ut den i hagen. Man får ej heller (självklart) ställa den direkt på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 202
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag lever i princip i mitt merinoull underställ nu under vintern när jag rider, (både i skogen och mer riktiga träningar) och när jag är...
Svar
9
· Visningar
951

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka