Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Skulle vilja öppna en diskussion om Varmbloden. Har själv ett varmblods sto. Men det sägs mycket strunt om varmblod t,ex att dom är...
2
Svar
37
· Visningar
3 810
Senast: Rufss
·
Hästmänniskan Jag är en tjej på 13 år som har letat medryttarhäst ett långt tag. Jag har både haft ute annonser och mailat folk utan att få svar. Nu...
2
Svar
28
· Visningar
3 908
Senast: Equilina
·
Svar
0
· Visningar
185
Senast: thats_me
·
A
Hästmänniskan Hej! Ny på buke, så jag vet ej vart detta ska ligga. men iaf behöver lite råd. Jag är på jakt efter en ny häst. Har hittat en jätte fin...
2
Svar
37
· Visningar
6 245
Senast: Görel
·
Anläggning Vi håller på med ladugårdsrenovering och ska så småningom låta inreda med nya hästboxar. Det finns ju boxar av en mängd olika...
Svar
16
· Visningar
3 937
Senast: lundsbo
·
Anläggning Det är så här att i höstas köpte vi vår drömgård där vi har ett stall som är byggt i en gammal ladugård. Jag har hela tiden funderat på...
Svar
18
· Visningar
11 137
Senast: Berin
·
Anläggning Jag behöver skaffa ett till stängselaggregat och funderar på vad det är jag ska titta på... Det kommer bara att användas sommartid...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: WestCott
·
Hästmänniskan Efter lite diskussion i tråden "Någon som bor i en hästby" började jag fundera om detta med oenighet/osämja bland inackorderingar följer...
2
Svar
33
· Visningar
6 309
Senast: Hepzheba
·
Hästmänniskan När det blir rejält åskväder och det blixtrar. Hur beter sig era hästar? Dels dom som står på box och på lösdrift? Vad är bättre, ta in...
2
Svar
20
· Visningar
3 322
Senast: SiZo
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Liv99
·
Hästmänniskan Visste inte riktigt vars jag skulle lägga tråden så moderator får flytta tråden om den ligger fel. Jag har en Islandsval -07 som jag...
Svar
12
· Visningar
1 988
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Jag kontaktade idag ägaren till medryttarhästen jag hade i 2 år för lika många år sedan för att säga att nu finns pengarna för att vi...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 329
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Ja, hur ska man namnge en sån här tråd på vettigt sätt.. I vilket fall, jag grunnar väldigt mycket på ett visst argument som en del...
2
Svar
28
· Visningar
4 564
Senast: Ewelina
·
M
Anläggning I mitt stall, som är ett inackorderings stall (ej kollektivt) så har några hyresgäster betsämt sig sig att en riktig storstädning vore...
Svar
9
· Visningar
2 634
Senast: Syndroma
·
E
Hästmänniskan Att ridning är bra för hälsan är ju ganska enkelt att gissa sig till, men jag är nyfiken på om ridningen har hjälpt någon av er ur ett...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 474
Senast: amber59
·
I
Anläggning Hej! Efter mycket om och men känner jag nu att det är dags för att bygga stall. Stallet kommer vara ganska litet eftersom bara två...
2
Svar
27
· Visningar
8 758
Senast: lwt03001
·
T
Hästmänniskan Jag har ett litet problem och skulle vilja veta vad ni anser vara rätt. Vi skulle sälja dotterns ponny och köparen fick ta honom på...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 004
Senast: lillaida
·
Hästmänniskan Vi har nyligen köpt gård, byggt stall och har våra två hästar hemma. Vi rider, tömkör och kör med vagn. Allt har blivit dyrt såklart och...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 382
D
Hästmänniskan Hej! Jag har planer på att skaffa egen häst, men hur ska man veta vilken ras man ska köpa? Någon som kan komma med råd...? Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 608
Senast: Outside
·
Hästmänniskan Tjolahopp! Har i dagarna fått erbjudande om ett jobb som hästskötare/beridare på ett tävlingsstall i mellansverige, anställningen är...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp