Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Okej, jag varnar er för ett långt inlägg. Jag är i en lite knepig situation och behöver lite åsikter och råd, och jag tänkte...
Svar
12
· Visningar
2 516
Senast: Pathmaker
·
Anläggning Vi har lite planer på att bygga en rundcorall men det är jättesvårt att hitta någon bra beskrivning eller lite råd och tips om hur man...
Svar
18
· Visningar
16 159
Senast: kvandi
·
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Lizzi
·
Hästmänniskan jag bor nu hemma hos föräldrarna, har hästarna här hyfsat nära till allt och trivs bra. men vill ha ngt eget och om jag flyttar så blir...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 527
Senast: Buck
·
Ekonomi & Juridik Funderar på det här med hästköp (mellan privatpersoner) som hävs. Vill gärna läsa om era erfarenheter kring detta... Både från köparens...
Svar
1
· Visningar
1 149
Hästmänniskan Hej. Min häst har verkligen hamnat mellan sambon och mig! Vilket jag tycker är väldigt jobbigt. En häst kostar pengar, som alla vet...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 837
Senast: Pathmaker
·
Hästmänniskan Skulle man kunna nalla av hästens potatisprotein i stället för att köpa andra proteinpulver? Är det en bra proteinkälla för människa...
Svar
18
· Visningar
4 118
E
Ekonomi & Juridik Håller på att försöka sälja min häst och har hittat en spekulant som verkar bra och kan passa hästen. Men hon vill köpa hästen på...
Svar
11
· Visningar
2 014
Senast: vallhund
·
Anläggning Ni som byggt nytt eller byggt om stallet, vad har ni haft för ytterdörrar? Köper ni fina stalldörrar eller något annat? Garagedörrar...
2
Svar
21
· Visningar
17 543
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Ni som ska sälja hästar, blir ni arga, irriterade, förnärmade eller på annat sätt upprörda om ni får ett bud på hästen som ligger långt...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 777
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Väldigt ofta när folk här på Buke frågar om hjälp med något så är det iaf någon som säger "ta hjälp av någon erfaren". Jag förstår detta...
2
Svar
28
· Visningar
2 963
Senast: skuggi
·
Ekonomi & Juridik Med ovan menar jag vilken timpeng man ska räkna med för de tjänster man utför åt hyresgästen. Hur lång tid ska man räkna med att...
2
Svar
24
· Visningar
3 557
Senast: Blomskan
·
Anläggning Håller som bäst på att bygga stall och börjar fundera på detta med färg. Färgskalan är redan bestämd, men frågan är vilken sorts färg...
Svar
16
· Visningar
5 806
Senast: Fibusen
·
M
Ekonomi & Juridik Hej Jag funderar på att ha en häst på foder. Än så länge är jag bara på funderar stadiet men vill veta lite kring hur mycket det kan...
Svar
7
· Visningar
1 465
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Min plan är att bli leg. djursjukskötare. Tyvärr kommer jag inte in i Skara eller Norge så min plan är att söka utomlands. Jag har...
Svar
8
· Visningar
2 805
Senast: Jeps
·
Ekonomi & Juridik Nu behöver jag ett råd här.. Nu har det gått en månad sedan min fina häst somnade in. Tänkte i början att det var skönt att vara utan...
Svar
15
· Visningar
2 241
Senast: Amelia
·
J
Hästmänniskan Precis som det låter. Jag funderar allvarligt på att sälja min unghäst. Hon är 2 år och jag har haft henne sedan hon föddes och hennes...
Svar
8
· Visningar
2 501
Senast: Joneta
·
Ekonomi & Juridik Min häst blev sjuk och jag blev tvungen att flytta till ett annat stall, eftersom det inte fanns möjlighet till bl a sjukhage på stallet...
2
Svar
24
· Visningar
4 401
Senast: pycke
·
Hästmänniskan Vad gör man då? När man inte hittar ngn glädje med att åka till stallet, när det bara känns jobbigt o man längtar efter att få åka hem...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
17 345
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan hoppas att jag la tråden rätt nu.. Min mammas hästhantering är grymt föråldrad och hon tror sig veta bäst. Jag har alltid fel...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 121
Senast: RubinNovak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp