Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hoppas det inte blir alltför luddigt att förstå vad jag skriver :angel: Men för ca 3 månader sen flyttade jag till ett stall där allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 853
Senast: aramis
·
Hästmänniskan I foderv'rdsavtalet skall regnr och passnr skrivas ner.... vilket är regnumret? och vart står passnumret? Vad står UELN för,är det...
Svar
4
· Visningar
1 529
Anläggning Hur högt är det från golvet upp till skenan skjutdörren hänger på när boxdörren är öppen?
Svar
2
· Visningar
1 023
Ekonomi & Juridik Är det någon som funderat över och kanske till och med vidtagit åtgärd (testamente) för att säkerställa att er häst kommer till rätt hem...
2
Svar
27
· Visningar
3 430
Senast: Yrja
·
A
Ekonomi & Juridik Det här gäller inte mig, utan jag frågar för en väns räkning, och vill därför inte skylta med mitt vanliga namn här på forumet. Kort och...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik hej, är helt ny här på sidan och hoppas på att få lite tips och kloka ord. Nu är det så att grannen har 2st egna hästar och har även...
2
Svar
39
· Visningar
4 071
Hästmänniskan Vem får begära ut klinikjournaler? Får en klinik ringa till en klinik där hästen har behandlats och få journaler eller är det bara den...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Estivuz
·
Ekonomi & Juridik Korkad fråga kanske, men vilka är det som köper dessa ponnyer sin kostar 100 000 och uppåt:confused: Varför gör man det? är en 150 000...
23 24 25
Svar
481
· Visningar
35 571
Senast: hastflicka
·
Anläggning Hej! I ett stall där jag var inackorderad tidigare låste stallägaren alltid stalldörren om nätterna, alla hästägare fick en nyckel var...
Svar
12
· Visningar
6 205
Senast: SiZo
·
Anläggning Som rubriken lyder, hur förvarar ni era hinder? Får i dagsläget bära hindrena rätt långt, tänkte om man kunde bygga någon förvaring...
Svar
14
· Visningar
5 900
Ekonomi & Juridik Hej! Undrar om det finns någon med erfarenheter av att dra sin hästtvist till tingsrätten, hur lång tid tog tvisten, löste sig det i...
2
Svar
21
· Visningar
5 890
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag har sedan en kort tid tillbaka lämnat ut min häst på foder då jag har börjat studera på annan ort. Allting har gått...
Svar
3
· Visningar
1 605
Senast: Stjaerna
·
Hästmänniskan Passar på att starta upp en ny tråd. Tror att det är en bra idé att presentera sig kort i första inlägget, det var ett tag sedan...
79 80 81
Svar
1 606
· Visningar
139 336
Anläggning Jag funderar på vilket som är mest lönsamt: uteboxar eller ett utestall? Om vi säger att det handlar om 8 boxar totalt. Vilket är...
Svar
7
· Visningar
2 047
Ekonomi & Juridik Jag behöver ett råd: Jag har en häst inackorderad i mitt stall och ägaren har inte betalat någon hyra på över ett halvår trots många...
2
Svar
39
· Visningar
6 136
Hästmänniskan Ja alltså, jag letar återigen häst. Min förra togs bort för över 2,5 år sedan men jag har inte kännt mig redo, förrän nu! Men det...
Svar
12
· Visningar
1 799
Senast: Malin123
·
Ekonomi & Juridik en bekant ska köpa gård där de redan e tror de va ko stall som dom ska riva men hur går dom vidare sen för å bygga om de till häst...
Svar
4
· Visningar
1 212
Anläggning Vad har ni för erfarenheter angående gummimattor i box för nackdelar pris . Mia
2
Svar
23
· Visningar
10 183
Senast: axel
·
Ekonomi & Juridik En i byn har X antal kor. Andra sommaren efter att vi hade sått in ny gräsmatta på våran tomt så kom en del av bondens kor typ 25 st...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: norrsol
·
D
Anläggning Hej! Som icke hästintresserad men kunskapstörstande ny medlem, har jag några frågor om vilken maskin som bör väljas för följande...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: diverse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp