Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är det. Vi har nog "misslyckats" lite med henne.... I övrigt en kanongo tjej!
Och om den som tjänar mer vill ha en bostad som kostar 10 000 i månaden och den som tjänar mindre tycker det räcker med en för 5 000, ska då den som tjänar mindre betala hälften för den dyrare?
Och matkostnaden? Ska den beräknas på den som tjänar mer och som vill handla på saluhallen eller på den som vill handla på stormarknaden?
Kl
Vad glad jag blir över min man när jag läser denna tråd.
Han tjänar mer än mig o vi har gemensam ekonomi.
Han gruffar aldrig, varken över tiden eller pengarna. Han engagerar sig o följer med på träningar o tävlingar. Servar min transport o fixar o donar.
Han vet hur viktig hästen är o han vill se mig lycklig.
Känner igen det där..
Jag jobbar inte just nu men min fästman gör och försörjer mig, mina hästar och min hund.
Djuren har funnits med från början och han har alltid vetat om att de går före honom.
Tur är också att han råkar älska mina djur lika mkt som jag gör
MEN med just hästarna kan han gnälla över kostnader..
Visst har han rätt att det är dyrt med hästarna men jag upplever det som att han köper det mkt lättare när jag berättar varför jag väljer att köpa ett täcke för 2-3000kr istället för de där billiga för 600kr osv.
Men det är klart min fästman är iaf intresserad nog för att jag ska förklara vilken funktion en viss pryl har och varför jag behöver just den och inte en liknande osv.
Så en förklaring om varför hästen behöver ditten och datten och varför vissa saker behöver kosta mer kanske gör att han förstår bättre?
Finns det fler som har sambos/pojkvän etc som tycker att hästen kostar? Har ni sådana fall kommit fram till något bra?
Ja tänk så olika man är, min fästman försörjer gärna mig och mina (våra) djur.
Han låter mig hellre leka bort hans pengar och jag är lycklig än tvärt om.
Jag hade en sambo som ansåg att jag lade alldeles för mkt tid på hästar och alldeles för lite tid på honom. På frågan vad han ansåg vi skulle göra istället var svaret att vi skulle sitta i soffan o hålla handen + titta film..
Han är idag mitt X.