Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag letar westernsadel till min fyraåriga foderhäst. Då jag enbart har henne på foder och då hon enbart är fyra vill jag inte lägga ut...
Svar
13
· Visningar
2 267
Senast: Liten
·
A
  • Låst
Tävling Vilket/ vilka tr ska man läsa på inför grönt kort kursen? Finns ju så många...Vore tacksam om alla som vet kan svara, måste verkligen...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Immer
·
Trav Jag skapade en tråd då jag ville ha för/emot information om varför man kör in travhästarna som 1:åringar. Jag själv tycker att det är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 129
Senast: ghost
·
Övr. Grenar Men först tar vi ett S.T Ledger på Täby va ? Startdags för Stingen igen lopp 6 Söndag på Täby !! Hej från Hambo
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Hambo
·
Trav Nu börjar det bli dags för visningarna av våra fina unghästar runt om i Sverige. Vilka här ska visa och vart? Sleipner Norrbotten 13...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 765
Senast: Aldermarin
·
Körning Nu börjar ju lagseriens riksfinal att närma sig! Vilka bukefalister är det som ska dit? Vi har en galet lång resa ner till Flyinge...
2
Svar
20
· Visningar
2 304
Senast: agtatoon
·
Trav Ja, rubriken säger väl allt. Finns det några sådana? Sukuposti känner jag redan till.
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Riley
·
I
Western Ska köpa nya sporrar och boots och har ingen aning om vad jag ska köpa. Behöver inspiration och vill veta fördelarna/nackdelarna med att...
Svar
13
· Visningar
2 225
Senast: cowgirl81
·
Hoppning Vi var och tittade på en stor häst som vi ev är spekulanter på.Denna häst hade väldigt vinklade framhaser. Är detta till nackdel för...
Svar
11
· Visningar
1 668
Senast: rebeckasff
·
Körning Äntligen har jag fått hem mitt nya sele & nya hjul till vagnen! Till min besvikelse inser jag att de nya hjulen har 4cm kortare...
Svar
5
· Visningar
1 527
Senast: kolblakkur
·
J
Fälttävlan Här är länken till DVDn som är framtagen av Yogi Breisner och British Eventing, mycket sevärd...
Svar
6
· Visningar
1 992
Senast: Fjollan
·
Övr. Grenar Jag är fast på Jobbet och kan inte komma i väg till Göteborg Nån annan som ska dit i dag ? Hej från Hambo
Svar
16
· Visningar
1 297
Senast: ann80
·
Trav Hur gör ni som kör premie alt. kval utan premie som ej har någon närliggande bana att träna på? Hur mycket kör ni på "riktig" bana innan...
Svar
10
· Visningar
1 296
Senast: Mauthoria
·
Western Min bästa kompis fyller 30 snart o jag tänkte att hon skulle få testa att rida western. Hon har länge haft en dröm om att rida en riktig...
Svar
6
· Visningar
1 535
Senast: Nelly
·
M
Trav Hejsan! Det är så att jag eventuellt ska börja jobba på rommetravet. Jag kan väl klassas som relativt hästvan, men jag har ingen...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Nebraska
·
F
Trav någon med avkomma efter järvsöviking? skulle vara trevligt att se bilder och även veta hur det är i psyket. mvh
Svar
3
· Visningar
1 446
Senast: fethajja
·
Körning hej bar aundrar en sak. om man redan har en tömkörningsgjord med svanskappa o köper en lös brösta, draglinor, bakselse, o skakelremmar...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: fjordtokan
·
H
Western Någon som har erfarenhet av denna gångart? :bump: Hjälpgivnings-signaler och annan intressant info? Precis börjat rida en Appaloosa...
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: Himla
·
Fälttävlan Tänkte starta en ny tråd eftersom det är lite dött här! Så vad har ni för förhoppningar inför nästa säsong och vilka mål har ni satt...
2
Svar
33
· Visningar
3 300
Senast: aicha
·
Islandshäst Jo jag funderar på att vara med på min första keppnin eller hur det stavas :o Så nu e frågan vad för gren ska jag välja? För han har...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Nenneh
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka