Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Har ni sett att fr.o.m nästa år så måste man kvala för att rida MSV B? För att få starta MSV B så måste man två gånger ha uppnått minst...
Svar
4
· Visningar
2 990
Senast: Anna-panna
·
Hoppning Har fått hem katalogen från Mountain H***e och hittade en snygg tröja till dottern, men undrar om den är godkänd att använda på...
2
Svar
28
· Visningar
3 436
Senast: Zolt
·
Fälttävlan *spanar efter en tråd om Tranemo och hittar ingen* Så, vilka ska dit? Jag vet att det inte bara är jag i alla fall. Med tanke på...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 018
Hoppning Om det är tre startande i Avd B där ingen går nolla men två stycken får 4 fel, får dessa rosett då? Eller får man bara rosett om man går...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Jezzie
·
Hoppning För snart två år sedan (då 16 år gammal) var jag med om en ridolycka på en hopptävling. Jag fördes från platsen med ambulans och det...
Svar
19
· Visningar
1 947
Senast: vicky417
·
H
Hoppning När jag hoppar står jag rätt rak över hinderna. Självklart står jag inte bara rakt upp men jag lutar inte fram tillräckligt mycket...
Svar
8
· Visningar
4 080
Senast: jnfr
·
Hoppning Årets första hopptävling i helgen! :D Hur brukar ni göra på er framridning inför klassen, hur länge skrittar ni? Hur många skutt tar ni...
Svar
15
· Visningar
2 373
·
Dressyr Hej jag undrar vad ni har för några dressyrgjordar och vad ni tycker om dem. Jag letar efter en ny gjord och skulle vilja se era för...
2
Svar
26
· Visningar
7 850
·
Dressyr Jag är en sådan där som börjar tävla i vuxen ålder. Det fanns inte möjlighet när jag var yngre. Nu har jag hunnit komma ut 2 gånger...
2
Svar
22
· Visningar
3 251
·
Trav Jag satt och tittade lite i Travrondens listor över utdelade bestraffningar, och hittade en som åkt på böter för "ovårdad utrustning"...
Svar
11
· Visningar
1 943
Senast: jugge76
·
Fälttävlan Nu är det dags för en Mantorpstråd också tycker jag! :bump: Vilka mer än jag planerar att dyka upp? Jag och Kamel startar vår...
2
Svar
22
· Visningar
2 546
·
G
Islandshäst Har för mig att det tidigare var en viss maxlängd på skänkeln på stångbetten för att man skall få tävla på det. Finns det fortfarande...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Freyr
·
D
Distans Är det någon här som har ridit Hippoaden i Danmark. I så fall skulle jag vilja veta mer om banan och tävlingen.
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Cleese
·
I
Fälttävlan Är nybörjare på FT o kan inte utläsa av TRR vad det eg är f regler som gäller vid terrängmomentet o hoppningen på tävling. MÅSTE man ha...
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: rubytoo
·
Islandshäst Jag skall tävla i helgen och har inte fått med nåt pass med hästen när jag köpte honom... Hon säger att jag fick det men jag är 110%...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 105
Senast: Minni-Borg
·
Dressyr Jag är sugen på en lite kortare tävlingskavaj. Men kan man ha det på dressyrtävling? Grejen är att jag tycker min vanliga kavaj stör...
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: moorlands totilas
·
Distans Appropå små klubbar. Det måste ju finnas fler "distansridföreningar" som kämpar med få medlemmar som vill ha en klubb men som då måste...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: karingadde
·
Fälttävlan Ja nu när det känns som att fälttävlans säsongen är som allra längst bort behöver vi ju ngt att se fram emot!:D Har själv precis börjat...
2
Svar
27
· Visningar
3 944
Senast: Nelle
·
Körning Hej, jag har ett Engelskt fullblod (som tidigare gått löp) som jag tillsammans min medryttare tillika kompis hade tänkt börja köra med...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: Idaidut
·
S
Trav Hej! Någon som vet vad förkortningarna står för; Bt och Wo? Ska vara utländska banor, den förstnämnda tror jag är i Norge... Någon med...
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: Steppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka