Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Hoppning Vad är höjderna för a-ponnies till hästar i lätt a och b ? Jag fattar inte riktigt det som står i tr :D
Svar
3
· Visningar
953
Senast: vickis
·
Dressyr Nu är ju min tjej dräktig och fölet ska ploppa ut innan jag börjar leta sadel på allvar;) Men vad ska man lägga för sadel på damen...
Svar
8
· Visningar
1 429
Senast: Deimion
·
B
Tävling I vår klubb är det en tjej som tävlar sin ponny som stor häst. Det vet jag att man kan gör om man typ "graderar" upp den eller nåt sånt...
Svar
15
· Visningar
1 583
Senast: beachbunny
·
Trav Jag är ute efter en rockard till mitt nya varmblod jag snart får hem. Men hur långa ska skaklarna vara och hur brett emellan? Eller...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: jugge76
·
R
Trav Vill bara höra lite vad tror ni om döv körsven? Har döv chans att ta licens och vara med och tävla? Trots utrop från högtalaren m.m. men...
2
Svar
30
· Visningar
3 207
Senast: jugge76
·
M
Trav Har ett 2 årigt Kallblod som vi funderar på att lämna in för träning, vill då att han ska vara hos en proffstränare. Är det någon som...
Svar
18
· Visningar
4 761
Senast: Enya
·
Körning Kommer ni ihåg mig med den musblacka fjordingen? Vi fick ju till sist fram papprena på henne och istället för att vara 12 år visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 094
Senast: gadriel
·
M
Dressyr Någon som har några bra och roliga tips på dressyrövningar som man kan rida ute i skogen, när man känner för lite variation från...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: baraem
·
Dressyr Har en Jaguar lite äldre modell, tror den är från ca -01. Den har den senaste tiden börjat "vissla" från oidentiferbar källa... Den...
Svar
11
· Visningar
1 778
Senast: vickis
·
S
Islandshäst Funderar på att byta sadel, är intresserad av en sadel med mycket stöd, lite mer åt dressyrmodell, kollar på Amerigo Classic och...
Svar
1
· Visningar
1 446
Senast: tara
·
M
Western Har ju försökt att hitta en lämplig w-sadel till araben ett tag nu men det är svårt.... Här finns ju tydligen ingen kunnig utprovare i...
Svar
1
· Visningar
1 220
Senast: djezima
·
Trav Ska precis börja med körlicens nästa vecka och jag är i akut behov av en säkerhetsväst. Jag har en gammal väst från stenåldern och som...
2
Svar
36
· Visningar
5 437
Senast: ghost
·
Western någon som vet något om honom ? eller har avkomma efter? Ska ta hjäp av hans ägare med inriding av min pålla och kom på tal om att jag...
2
Svar
37
· Visningar
7 802
G
Distans Satt och skummade de nya uppdateringarna i karenslistorna och hittar följande: Nedkylning med annat än vatten, förbjudet under...
2
Svar
26
· Visningar
4 745
Senast: SiZo
·
Fälttävlan Om vi FÖRSÖKER undvika diskussioner om huruvida de är snygga eller ej, ÄR tretorn advance godkända för fälttävlansdressyren?? Kan...
Svar
7
· Visningar
1 540
Senast: Bettibets
·
Hoppning Köpte en sadel som skulle vara en Wintec CC hopp 16". Visst är det en Wintec 16" men är det inte en allround?? Och vad är det för...
Svar
11
· Visningar
1 609
Körning Jag måste få fråga er som kan det här med körning :) Till våren kommer jag förmodligen att låna in en shettistjej till mitt stall...
2
Svar
25
· Visningar
3 164
Trav Har en ny häst i stallet som jag red ett snabbjobb med idag. Skulle rida 6 intevaller, men klarade bara av 3, sedan var det bara att...
Svar
11
· Visningar
1 705
Senast: XanderBabe
·
Körning Tänkte testa att låta shettisen dra ridbanesladden. Hon är givetvis inkörd och så. Men funderade på utrustningen. Kanske mår inte...
Svar
17
· Visningar
4 866
Senast: Mli
·
H
Dressyr Ær det lov att anvænda manrosetter vid tævling?
Svar
8
· Visningar
1 380
Senast: Deimion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka