Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Inget nytt under solen, men mor min har ju som några vet en shettis som då & nu går på Finadyne och ibland "butta". Shettis får gå hur...
Svar
16
· Visningar
2 021
Senast: BitterAss
·
Distans Hej alla distansare! Har precis flyttat till nytt stall och tillbringar för tillfället många timmar framför olika kartor för att...
Svar
9
· Visningar
2 609
Senast: jenniealba
·
S
Distans hej på er. jag har en unghäst på 4 år. får jag lov att starta henne på en utbildningsritt? har för mig att jag har hört att man får det...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: skippan
·
Islandshäst Här kommer ett långt inlägg för er som orkar läsa :) Byr, f 2003, har varit igång ända sedan han kom till mig juli 2009. Endast...
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: FreSus
·
M
Övr. Grenar Hej är det någon som vet om det finns något voltigeläger till sommaren eller kanske på påsklovet?
Svar
6
· Visningar
1 693
Senast: Finite
·
S
Övr. Grenar Måndag 26 april kl. 18-20 börjar ridhästträningen på Angarn ( den har varit på täbygalopp tidigare) Finns det några här som ska åka dit?:)
Svar
0
· Visningar
1 327
Senast: Stardust
·
Hoppning Jag har precis börjat hoppträna med min foderhäst. Det är en stor och kraftig häst som hoppar bra, men vi tar det lugnt. Han hoppar...
2
Svar
22
· Visningar
3 438
Fälttävlan Jag undrar en sak eller två Vad är det för dressyrprogram man rider i 1 m fälttävlan och CNC* fälttävlan? Och kan man hitta de...
Svar
4
· Visningar
2 061
Senast: grazzie
·
C
Övr. Grenar Såg att Mrs Hotnight var startanmäld både till Klampenborg (lördag) & till Jägersro (söndag). Är nu struken. Får man startanmäla till...
Svar
8
· Visningar
1 612
Senast: Gisburne
·
Fälttävlan Vad söker ni hos en FThäst då ni köper nytt? Vill ni ha färdigutbildade hästar eller göra jobbet själva?
Svar
12
· Visningar
1 917
Senast: theJohanna
·
Trav Hej! Jag är på jakt efter en syntetsele i färgen gul! Har hittat en som jag vill ha på Zilcos hemsida, men har problem med att hitta...
Svar
11
· Visningar
2 644
I
  • Låst
Dressyr Hej! Undrar om någon har lust att gå igenom dressyrprogrammen? Hittar ingen info om jag googlar. Vad är lättast - svårast? Var hittar...
Svar
2
· Visningar
946
V
Islandshäst Visste inte vart jag skulle lägga denna tråd så flytta den gärna om den ligger fel! Kan en häst ändra färg allt eftersom den blir...
2
Svar
25
· Visningar
5 833
Senast: Praefatio
·
Distans :bump:ett jätte stort grattis till dig, bra jobbat. många kramar anne brückner:banana:
Svar
9
· Visningar
2 019
Senast: Maddeengstrom
·
Trav Vad har ni för erfarenhet av det? Sto efter Sierra Kosmos, bra stam utöver med. Ingen av syskonen (7 st) har haft det. Skulle ni...
Svar
2
· Visningar
1 201
Senast: Comfort
·
P
Distans Nu ligger proppen ute för Lovisedalsritten (www.rimboritten.se) och en länk till tdb-anmälning. Observera att i år skall alla anmäla sig...
Svar
13
· Visningar
2 256
Senast: perscar
·
Körning Hej alla! Har suttit och läst igenom ett gäng med trådar med "nybörjar" frågor nu och ju mer jag läser desto mer undrar jag. Å ni här i...
Svar
16
· Visningar
1 642
Senast: cahs
·
S
Dressyr Har nån tips på hur man gör med en häst som byter galopp av sig självt, när man tex, rider snett igenom, vänder rätt upp, rider...
Svar
11
· Visningar
1 626
Senast: Breccia_
·
Trav Vart kan man hitta proppar till charlottenlund??? mvh sandra
Svar
1
· Visningar
835
Senast: giffan
·
A
Islandshäst Jag är intresserad av att designa hästutrustning för islandshästar och eventuellt även ridkläder. Kanske eget företag i framtiden men...
Svar
3
· Visningar
2 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka