Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western På söndag är det western allsvenskan!!:) Är det någon som ska till slöinge och titta eller tävla??? :)
Svar
4
· Visningar
982
P
Tävling Är det för att du vill visa att du är "bäst" skryta lite? Eller är det för att du vill visa upp dina färdigheter för folk? dvs du gör...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 729
Senast: FancyFace
·
Fälttävlan Jag veeet att det är alldeles för tidigt, men nu börjar ju säsongen 2010 iaf se någorlunda klar ut (& själv har jag drömt om fälttävlan...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
18 897
L
Körning Jag undrar lite över olika mått. Hur brett bör det vara mellan skaklarna till en stor häst? alltså där man sätter fast dem i däckeln...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: LindaK
·
A
Trav Någon som vet hur han mår för dagen? Såg olyckan igår och det var en rejäl smäll i backen. Mina m.fl tankar går till honom och alla...
Svar
11
· Visningar
2 613
Senast: giffan
·
F
Islandshäst Jag kom att tänka på detta idag när vi satt i bilen hela familjen påväg hem efter att ha provridit en underbar islandskille :love:. (...
Svar
7
· Visningar
1 741
Senast: Freyr
·
Dressyr När Kyra ska göra byten säger hon att hon räknar 1) sitt om 2) flytta 3) byt. Sitt om, menar hon halvhalt? Halvhalt säger hon ju annars...
Svar
14
· Visningar
8 162
Senast: Hæst
·
Western Ja, hur knyter man fast ett sånt på bettet? Har beställt ett och såg efteråt att det var snören. Hur knyter man för att lätt få av...
Svar
13
· Visningar
2 124
Senast: lobell
·
Trav Finns det nånstans man kan läsa statistik om hur många travhästar som kommer till start och hur mycket en genomsnittet är per häst på...
Svar
1
· Visningar
1 158
Senast: Giantchill
·
Trav Ni som jobbar med travhästar, vilket fack är ni med i?? jag har precis börjat jobba för en travtränare och undrar nu hur det funkar med...
Svar
6
· Visningar
1 424
Senast: _Runaway_
·
B
Dressyr Vad jag förstått så är det besvärligt och degraderande vid tävling. Det finns dock inte så mycket att läsa om detta, så jag tänkte höra...
2
Svar
24
· Visningar
5 505
Senast: Express_Pearl
·
S
Western Min häst passar sig bäst i lång man och just lyckats spara ut den skapligt igen, men kommit på att jag vill prova pleasure på B nivå...
Svar
15
· Visningar
1 840
Senast: wrangler
·
Distans Vår lokala idrottsklubb brukar ordna ett motionslopp på en mil grusväg där byns folk aktiveras med vandring eller cykel. Någon utombys...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Skogsola
·
Distans Det börjar dra ihop sig! Snön sjunker snabbt. Tyvärr har vi haft MYCKET begränsade möjligheter att reka nya vägar i vinter, så ni får...
2
Svar
22
· Visningar
4 053
Senast: annoj
·
Trav Någon som vet vilken storlek på hästar Gidde Palema brukar lämna? Jag funderar på att betäcka med honom men mitt sto är ganska...
2
Svar
20
· Visningar
3 086
Senast: jagoallaminadjur
·
Trav Var hittar man den? Inte kommentarer som högt eller lågt skattat utan hela rubbet. Dom andra från Axvalla m.fl finns ju att hitta...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Halvtid
·
T
Dressyr Hej, Vad tycker ni om att tävla dressyr i en marinblå kavaj med röd krage på? Jag tycker att den är jätte snygg men passar den till...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: WBanna
·
F
Western 11-13 juni 2010 går C&RN 2010 av stapeln på Axevalla Travbana utanför Skara! Proposition och mer info följer, men boka upp...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 547
Senast: Elanor
·
Western Jag går nu sista året i gymnasiet, Hantverksprogramet inriktning sadelmakeri hästsport, och det är dags för projektarbetet (100p, vi har...
Svar
16
· Visningar
2 110
Senast: Affa
·
Körning Såg den här vagnen med parstång på en återförsäljares hemsida. Är det bara jag som tycker att den ser helt livsfarlig ut? Hade aldrig i...
Svar
15
· Visningar
2 879
Senast: AKB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka