Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häromkring västkusten är det nästan snöfritt på många ställen.. så här finns det hopp än. Jag vet dock inte hur det ser ut i just plönninge men det kan inte vara stor skillnad där från här kan man tycka
Snöfritt? Hermanstorp var då helvitt i onsdags, hemma hos hästen (mot Ullared) är det fortf 1-2 dm där det inte är plogat. Men vårblommorna utmed huset har vaknat och grusvägarna är mjuka o fina på eftermiddagarna så det går åt rätt håll iaf
Skåne däremot!
Hahaha, sant. Det är faktiskt en jäkla skillnad sedan jag åkte till Skånelandet torsdag o kom tillbaka igår söndag. Våren är på väg
Mor min var förresten på någon fälttävlansträff på Plönninge igår, det planeras startfälttävlan 1 g/månad från maj och framåt Oklart dock om de menade typ Hermanstorp/Plönninge/Styringe/Forf eller bara en klubb. Styringe och Plönninge har "en" bana väl, den på Plönninge? Eller?
Så var första tävlingen inställd...läste på mantorps hemsida att deras fälttävlan är inställd. Lär bara bli den första i en lång rad om jag får gissa...
Så var första tävlingen inställd...läste på mantorps hemsida att deras fälttävlan är inställd. Lär bara bli den första i en lång rad om jag får gissa...
Ljus i mörkret!
Tågarp kör FT 0.90 och 1.00 11e april... YES!!!
jaha där ser man... va bra! Själv hinner man ju knappast träna för att hinna det !
Ljus i mörkret!
Tågarp kör FT 0.90 och 1.00 11e april... YES!!!
Varför inte då? Ni har ju snöfritt...
DU måste ju hålla dig uppdaterad. Det är iaf minst 2 år sen som tågarp bytte banbyggare och han vände på banan. Nu är det en toppen bra bana för de yngre hästarna ( och gamal dressyr tanter)
DU måste ju hålla dig uppdaterad. Det är iaf minst 2 år sen som tågarp bytte banbyggare och han vände på banan. Nu är det en toppen bra bana för de yngre hästarna ( och gamal dressyr tanter)