Tävlingar 2010

Sv: Tävlingar 2010

Vi norrifrån åker oftast inte till Tranemo. Helgen efter blir det veckan före Runsten. Jag var rent egoistisk när jag skrev att 1-2 maj såg tomt ut. Tranemo drar väl mest folk från Småland och neråt/västerut/österut.

Hm?

Jag såg i dag när jag kollade tävlingsterminen att FT breeders i flyinge bytt datum till 11-12 september. Nån som vet om det stämmer? :confused:

Nu körde det ihop sig duktigt med min tävlings planering... Den som var så bra innan:(

Vaddå? BT har legat på det datumet hela tiden :confused:

Kan vara jag som klantat till det som vanligt. Jag hade iallafall skrivit in Flyinge i min almanacka den 14-15 augusti. Men det kolliderar med NM så det måste ju vara jag som felat... Blir så ibland...:grin:

ja vi hoppas också på 1-2 maj för mantorpstävlingen då hinner vi kanske skotta fram terrängbanan så att vi hinner träna nån gång först.

ja för nu ser det för hopplöst ut :(
Inatt kom det ju ännu mer efterlängtad snö, som visserligen smälter nu men det känns bara så onödigt!

Tyvärr fick vi i Mantorp inte flytta tävlingen till önskat datum :cry:

Så det blir ingen vårtävling i Mantorp.

Vad tråkigt :(

Fast här hemma så känns tävlandet väldigt långt borta, fortfarande en massa snö och själv dunderförkyld och en hyper pigg liten bebispojke på 7 månader :D

Men vad typiskt. :(

Jag som sett fram emot att få rida debuten där. Då blir det Trossnäs i maj istället, det borde väl inte bli inställt...

Tyvärr fick vi i Mantorp inte flytta tävlingen till önskat datum :cry:

Så det blir ingen vårtävling i Mantorp.

Men snälla du... hur skall vi överleva det :eek:

Vi får väl ta en dunst med ledningen i helgen :devil:

Ingen tävling, helt kört och vad jag förstått är inte Kinda kvar heller :cry:

Men om inte Kinda kör 8-9 maj så förstår jag inte varför inte Mantorp kör den helgen istället? Tycker de att det är för nära Runsten helgen efter?

Att det inte blir 1-2 maj vet jag... :grin:

Jahapp, min tävlingstermin ser mer och mer ut att vara anpassad till en hopphäst :devil:

Både Mantorp och Kinda låg i min plan. Eftersom jag inte tror att vi kommer att komma iväg och träna på vårkanten så planerar jag en debutant i början av säsongen som "terrängträning" istället.

Nu är alltså planen kantad av regionala hopptävlingar (110/115 tills matte blivit av med höjdskräcken) och maj ser ut som följer; Tranemo - Trossnäs - Åkerbo.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 338
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: miumiu
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
Svar
34
· Visningar
1 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka