Tävlingar 2010

Sv: Inför säsongen 2010

*kl*

Nu äntligen har jag lite hopp om att ev kunna starta i år :D

Troligtvis blir det isf 90 hemma på Hermanstorp 12 september eller så blir det, om vi är riktigt på g, 90 på Forf i Falkenberg den 22 augusti :banana:

Sv: Tävlingar 2010

Då det ser lite klent ut med 100-klasser i juni så slänger vi in en på vår tävling i Hofors 13 juni :)

Fast i TDB hamnar dom inte förrän det börjar närma sig, dom första tävlingarna lär väl dyka upp där om ett par veckor kanske.

rätt knepigt att skriva en propp utan ett gällande TR :crazy:
speciellt för ponny där det kommer att hända mycket vad jag kan förstå på alla rykten som flyger omkring i luften :angel:

Hm, nu blev jag ännu mer förvirrad... Hur kommer det sig att två Hallandsklubbar lägger FT samma helg i april?? Kollar man inte lite innan man bokar helg? Så himla gott om ryttare finns det ju inte än iallafall... Rätta mig gärna om jag har fel...

// Sita

Hm, nu blev jag ännu mer förvirrad... Hur kommer det sig att två Hallandsklubbar lägger FT samma helg i april?? Kollar man inte lite innan man bokar helg? Så himla gott om ryttare finns det ju inte än iallafall... Rätta mig gärna om jag har fel...

// Sita

Eller så är det så att styringe har tagit över som arrangör, Styringe har ju haft vanliga hopptävlingar på Plönninge tidigare.

Eller så är det så att styringe har tagit över som arrangör, Styringe har ju haft vanliga hopptävlingar på Plönninge tidigare.

Okey, det förklarar ju det till endel. Men bör man inte rätta till infot då? Det står ju fortfarande Plönninge på tävlingsterminen.

Edit: nu ser jag att det står att klubbarna samarbetar om tävlingen. Gott!

Senast ändrad:

Okey, det förklarar ju det till endel. Men bör man inte rätta till infot då? Det står ju fortfarande Plönninge på tävlingsterminen.

Tycker inte om när det står felaktigheter!!!! :mad:

Förlåt, men jag kan inte gå in och göra det, har inte riktigt behörighet till att gå in och ändra i infot :p

*kl*

Jag har en hoppsadel :love:

Och hoppas på att Hermanstorp gör slag i saken och stoppar in 3 startfälttävlan i slutet på sommaren :bump:

*kl*

Tänk att det ligger en propp ute på TDB som man kan anmäla till, det känns helt overkligt efter denna vintern. Det kliar i fingrarna att anmäla men känns lite tidigt än så länge... Det är säkert fortfararande snö i slutet av april även om det helt klart är i vår i luften här på västkusten i dag :p

Ha ha jag såg att det inte hade hindrat vissa ;)

Senast ändrad:

Här har vi mellan en och två meter snö typ. I skogen är det numera omöjligt att rida "vettigt" eftersom snön går hästarna en bra bit över knäna och är för tung.

Jag har Kinda och Mantorp inplanerat i april och det känns långt långt borta. Men men, om det skulle börja regna och blåsa lite så skulle ju snön vara borta på mindre än en vecka. OM dvs :angel:

Annars är väl Trossnäs på midsommar första tävlingen då snön hunnit smälta om det fortsätter såhär... :crazy:

Samma här, på tok för mycket snö för något vettigt. Rider grusvägsrundor där det är plogat typ. Fälten är ca 80 cm snö och alldeles för tungt nu.

Har tänkt Mantorp som debut i april, känns som om det kanske inte hinner bli bra väder/barmark tills dess om det inte sätter fart och töar snart.

*kl*

SM på Ribban i CIC3*, det var väl en bra lösning tycker jag! Kanske inte öppnar upp för så många debutanter men startfältet kan ju bli riktigt bra detta året för jag antar att alla som är tilltänkta till VM måste rida där ??

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 082
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 385
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: miumiu
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2
Svar
37
· Visningar
1 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka