Datum för Cow & Ranch Nationals 2010 är klart!

Sv: Datum för Cow & Ranch Nationals 2010 är klart!

Helt rätt Janne - det går aldrig att hitta ett datum som passar "alla". Det är bara att bestämma sig och så köra och hoppas det blir bra för de som kommer.
Personligen tycker jag det är en bra helg då vi inga studentungdomar har att ta hänsyn till och innan sommaren blir för intensiv med både stortävlingar och semesterresor UTAN häst .

Hur vi än vänder oss så har vi ändan bak :eek:

Fantastisk upptäckt!

Såvida jag inte är ute på praktik, jobb, projektarbetsresa eller liknande (för föreläsningar har jag nog inte då), så ställer jag gärna upp igen, om det behövs/önskas. Oavsett så kommer jag vara där, om jag kan.

Tävlingen är ju dessutom nerkortad från fyra till två och en halv dag med början på fredag middag så jag tror inte det ska innebära nåt stort bortfall på grund av skolavslutningarna som i de flesta skolor sker på onsdag och torsdag den veckan.:idea:

Ska skriva upp det, så kanske jag kan åka dit o titta. :)

Får man vara nyfiken och fråga i förhand om det kommer att vara samma ranchgrenar som förra året? Och kommer man isåfall kunna anmäla sig till dem separat? :)

Tyvärr krockar det med avslutning för skolorna samt allsvenskan häruppe..... OCh naturligtvis JOBBAR jag den helgen!!!:p

Ässs, vad är väl en skolavslutning jämfört med Axevalla?? Kottarna lär väl knappast få kvarsittning om dom råkar missa avslutningen ;)

Crap!

Janne, du får ordna en ny nattvakt till stallet i år :)
Jag hade jäkligt roligt hos er förra året, och kommer gärna tillbaka men ni har lagt tävlingen så att den krockar med Sweden Rock Festival, och där jobbar jag varje år.

Och ett jobb där man är personlig minder åt band från hela världen (förra året: Blackfoot, Ufo, Amon Amarth m fl.....) kan ni tyvärr inte bräda :)

Sad...... Hade verkligen velat till er igen.

Menmen........ nästa år kanske

Ride on!
/Mike

Tja inte bara det, är tävlingar häruppe då och mitt eget tävlande får i år gå före att titta på när andra roar sig!!! ;-)

Nej!
Jag åker hem veckan innan, typiskt! Får se vad jag får för jobb och var, hoppas jag kan komma! Fast utan häst, han är långt ifrån något tävlingsämne :D

Jag får väl oxå skriva in det i min kalender då, får ju inte glömma bort det :eek:

Nej!
Jag åker hem veckan innan, typiskt! Får se vad jag får för jobb och var, hoppas jag kan komma! Fast utan häst, han är långt ifrån något tävlingsämne :D

Åker hem? Är du inte Skara-bo:confused:

Jo, jag pluggar här.
Men jag åker hem till familjen om somrarna, blir billigare så :D Har dessutom ett jobb på plastfabrik som ger en massa goa pengar.

Svårt det där med vad som är hemma, just nu är Skara hemma men mitt Småland är också hem.. Besvärligt! :D

Får man vara nyfiken och fråga i förhand om det kommer att vara samma ranchgrenar som förra året? Och kommer man isåfall kunna anmäla sig till dem separat? :)

Det kommer att vara samma upplägg i stort sett fast lite komprimerat då. Jag ska titta på hur upplägget med Versatillity Ranch Horse blir, förhoppningsvis kan vi tillåta start i enstaka klasser i all breeds VRH'n! :idea:

Då håller jag tummarna för det, eftersom jag har en "All breed"-häst :D

Liknande trådar

Relationer Vet inte om ni minns mig, anonymt nick som gjorde en tråd om att jag blir behandlad som luft. Flera av svaren i den tråden gjorde mig...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 934
Senast: Badger
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 881
Senast: skuggi
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·
R
Hästmänniskan Är det någon här på Buke som är juridiskt kunnig eller kan komma med råd? Sitter i en liten tråkig sits p g a en "bekant" som vi...
2
Svar
33
· Visningar
3 987
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar