Datum för Cow & Ranch Nationals 2010 är klart!

Sv: Datum för Cow & Ranch Nationals 2010 är klart!

Och det gör jag med! För att jag vill ha en plats i eran bil... hihi:D

Du vet att om man åker med frivilligt blir man självutnämnd hästskötare va? :D;)

Du skulle kunna säga att jag måste vara hästhållare och hämta-dricka-springare och bajsplockare (är lite osäker på vad det innebär. Vems bajs ska jag plocka liksom, lionas? ditt? liams kanske??) och Liam-passare och fikafixare och allt på samma gång och jag skulle fortfarande vilja hänga med!! ;)

Vi beslutade idag att det ska vara möjligt att starta enskilda klasser i versatillity ranch horse allbreeds.

Klassordningen ligger ute på RHA's hemsida nu! Vad säger ni? Jag längtar som en tok! Som det ser ut nu kommer jag bara rida på lördagen, även om det hade varit kul att vara med i maskeradpleasure! :D

Liknande trådar

Relationer Vet inte om ni minns mig, anonymt nick som gjorde en tråd om att jag blir behandlad som luft. Flera av svaren i den tråden gjorde mig...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 934
Senast: Badger
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 881
Senast: skuggi
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·
R
Hästmänniskan Är det någon här på Buke som är juridiskt kunnig eller kan komma med råd? Sitter i en liten tråkig sits p g a en "bekant" som vi...
2
Svar
33
· Visningar
3 987
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar