Tävlingstråd - Tranemo!

Sv: Tävlingstråd - Tranemo!

Då är jag med :)
Vad tycker du om skydden jmf med andra du använt? (sista OT-frågan ;))

Är väl bäst om jag svarar för annars lär du väl aldrig få nåt svar...:D De är ok men ngt stelare o styvare än N.E.W och om de ventilationshålen ska passa med överkardborren så måste ju skydden passa perfekt runt benet? Lite strange tycker jag...

Men lättskötta osv fast jag föredrar N.E.W helt klart, både för passform o hållbarhet.

Underbart när man hör ljudet och ingen musiktruddelut :D

Javisst är det :D

Håller med om att New skydden har bättre passform på det viset att man inte måste passa in dom där lufthålen. Nu passade dom ju Pärlan men hade han haft smalare ben hade dom inte gjort det.

Hon är verkligen jätteduktig, och så ung :bow:( och vackert namn dessutom - eftersom jag har en dotter med samma:angel:) Ser så säkert och balanserat och stadigt ut:bow:

Jag gillar verkligen den hästen måste jag säga,sånt där är svårt att peka på varför men det är något med känslan, hur han rör sej, tror jag.

Senast ändrad av en moderator:

Hon är verkligen jätteduktig, och så ung :bow:( och vackert namn dessutom - eftersom jag har en dotter med samma:angel:) Ser så säkert och balanserat och stadigt ut:bow:

Jag gillar verkligen den hästen måste jag säga,sånt där är svårt att peka på varför men det är något med känslan, hur han rör sej, tror jag.

Javisst är dom duktiga :) Nåja du behöver inte fundera på varför du gillar honom för det gör ALLA som sett honom i stort sett :D Inte minst jag då som blev kär i första ögonkastet när jag köpte honom som unghäst, allt annat jag hade tittat på bleknade i jämförelse för han var verkligen MIN häst :D

Det var ju det jag ville, jag gillar dina kommntarer, det ger väldigt mycket liv till filmsnuttarna :rofl:

Jodu, på denna tävling var det MYCKET liv i filmsnuttarna....:o

Exempel: På dressyren sitter 2 småflickor o fnittrar hysteriskt bredvid mig, jag väser: ALLVARLIGT UNGAR!....det hörs högt o ljudligt på filmen...:o

Mer exempel: Ryttarinnan hoppar före hästen på första hindret, jag ylar: MEN ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ????

Och terrängen ska vi inte tala om...Grå seglar över de 2 spetsarna som inget o hinderpersonalen berömmer honom...jag piper: Det är MIN häst! 2 sekunder senare bestämmer han sig för att lukta på blommorna vid det vita hindret...jag YLAR men HOPPA DÅ!!!!!!!!

Osv osv...så nej, det kommer du inte att få höra!:cool:

Liknande trådar

H
Fälttävlan Japp, nu har jag och min lilla ponny startat vår första riktiga fälttävlan, Vi startade redan ifjol en klubbklass, "mini" där...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: HoneysEmma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod