Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Vad gäller för sjukvårdsansvarig på tävlingsplatsen? Vad ska vederbörande uppfylla för kunskapskriterier?
Svar
2
· Visningar
2 005
Senast: Mitrolle
·
T
Körning Ni som vet mer än jag om körning och allt som hör därtill... Behöver feedback på mina tankar, eller nån som tar ner mig på jorden...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Gisburne
·
D
Hoppning Hur ofta löshoppar du din häst och hur högt? Skriv även hur hög din häst är!
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 418
Senast: Undret
·
Distans Blir den av i år? När i så fall?
Svar
10
· Visningar
2 066
Senast: TrixaLagom
·
L
Körning Kolla in denna filmen! http://www.youtube.com/watch?v=u2qEPS4iduw&feature=related Vad tycker ni om vagnen hon använder? Jag tycker den...
Svar
7
· Visningar
1 681
Trav Vad betyder avelsindex, i det här fallet 115 0,75 och vad är inavelskoeff 16.66?
Svar
3
· Visningar
2 135
Senast: Giantchill
·
V
Tävling Hej! Fick idag min ryttarlicens som jag löst via min klubb. Nu undrar jag , kommer jag få det "gröna kortet" separat eller denna...
Svar
6
· Visningar
1 332
S
Övr. Grenar Någon som vet en bra hemsida med info om shettis/hästagility?? Har lovat tjejerna i ridklubben att fixa fram lite fakta :D
Svar
4
· Visningar
4 167
Senast: alke_
·
S
Islandshäst Hej! Jag har en fråga och det är varför får man raka islandshästar men inte klippa luggen eller manen? Jag grunnar på detta...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
20 564
Senast: malint
·
K
Fälttävlan jaha så var då Sydslätten inställd i år igen pga för få anm :mad: 17 * 21 Lätt men hallå anmälningstiden går ju inte ut förrän om en...
Svar
6
· Visningar
1 242
Senast: Kverulanten
·
D
Tävling Hej, Jag postar den här tråden för att (förhoppningsvis) kunna lugna ned min vän något. Hon skall visa en häst på treårstestet om...
Svar
3
· Visningar
1 543
Senast: dynamite90
·
  • Låst
Trav Travforumet är uppdelat i huvudforum och två underforum. Så här ska de användas: På huvudforumet "Trav" diskuterar vi det som direkt...
Svar
11
· Visningar
5 011
Senast: Snurrfian
·
O
Islandshäst Är ägare till en islandshäst, men ingen expert på den rasen. Ibland går hästen i tölt men ibland blir det bara trav. Har letat i...
Svar
15
· Visningar
12 240
Senast: Islandstok
·
Islandshäst Idag ringde min pappa och ville så gärna få prova att rida på min islandshäst! Jättekul tyckte jag såklart! Men så är det så att min...
Svar
5
· Visningar
1 546
Senast: Nea86
·
R
Distans Jag ser att det finns ett par ryttare i forumet som rider trekkern. Skulle ngn vilja förklara storleken på bommen för mig. Är den...
Svar
2
· Visningar
2 324
Senast: RÖDLUVAN
·
L
Övr. Grenar Någon som omskolat fullblod från galoppen, är det svårt? hur börjar man?
Svar
2
· Visningar
2 667
Senast: Sushmeister
·
Hoppning Håller på och provar ny hoppsadel på mina hästar och lånade hem en Prestige Silver Star. Hästarna verkar trivas super och jag tyckte...
Svar
5
· Visningar
1 846
Dressyr Letar dressyrsadel till D-ponny m mkt kort sadelläge. Hittat en på annons som såg lite intressant ut, står att den heter "Forest" och...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: simpan
·
E
Hoppning Det kanske finns liknande men hittade inte någon. Jag har en unghäst på 2 år som älskar att hoppa. Hoppar allt hon kommer åt i...
Svar
10
· Visningar
1 985
Senast: jnfr
·
Körning Man hittar ju massa kul på youtube, kan vi samla dem här? hittade en bra som handlar om olika svänglar...
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: stall w
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka