Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst köpte häst. Skämt åsido, men det skulle vara kul att se lite bilder på hästar som kanske inte har exteriören för sig men trots det...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
16 661
G
Fälttävlan Funderar på att debutera i Baståsen, Surahammar, någon mer som funderar på att åka dit? Vi har tränat en hel del redan i år (5...
Svar
16
· Visningar
1 561
Senast: grl
·
Western Nu är jag upprörd! Jag har slitit som ett djur hela året med att få ner min käre ponnyherre i vikt. Han är fjording/island och älskar...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 263
Senast: sthu
·
J
Fälttävlan Det här är min första väst, köpte den idag. Jag ÄLSKAR den och passformen är underbar. Sitter den som den ska? Har iallafall...
Svar
4
· Visningar
1 295
Senast: jay
·
Körning Nu har jag suttit & sökt & läst lite gamla trådar, men jag måste vara trög. Hur mäter man spårvidden? Från mitten av däcket till mitten...
Svar
3
· Visningar
6 204
Senast: agtatoon
·
Körning Hur gör ni som lägger vikter på rockarden? Jag har hittills spännt en 25-liters vattendunk bredvid mig i sätet. Men det blir stort...
Svar
10
· Visningar
1 534
Senast: grelots
·
S
Dressyr Som rubriken säger, var kan man skriva ut "ridbanemallar" ifrån? Jag har letat jättelänge men inte hittat. Ska nämligen träna in ett...
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: svea09
·
Dressyr Ska i väg på en programridning och det verka bli jätte varmt! På hoppsidan får man ju inte starta utan långärmat, är det lika på dressyr...
Svar
8
· Visningar
1 339
Senast: vicky417
·
Trav Min ena häst har en tendens att fladdra ut med tungan både nu och då när han jobbar. När han blir lite på så händer det i bland att han...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 604
Senast: martha
·
  • Låst
Islandshäst vad sägs om lite bilder på våra underbara fölisar?? detta är Vidir frá saefellis första svenskfödda! ett stoföl vid namn Engla...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Boj
·
A
Islandshäst Är helt ny i islandshästvärlden.. Jag har en islandshingst som är 3 år. Han är aldrig tidigare bedömd och min fråga gäller hur man gör...
Svar
12
· Visningar
2 339
Senast: cowgirl73
·
Hoppning Vår ponny kryper gärna in på hindret innan hon hoppar av, finns det bra övningar för att hjälpa henne med avståndet? Hon är en stor...
Svar
6
· Visningar
1 930
S
Islandshäst Skulle någon vilja svara på mina frågor vore det super snällt.:) Jag undrar hur sliten/ojämn sko man får tävla med? Eller är det bara...
Svar
2
· Visningar
946
S
Övr. Grenar Hej! Är det någon som vet något om hästagility? Jag är väldigt nyfiken på den sporten! :) Finns det några speciella regler, utrustning...
2
Svar
37
· Visningar
7 259
Senast: Lavinia
·
Islandshäst Hej! Har nyligen köpt en isis som ännu inte är hemtagen. Tyvärr ingick ingen sadel i priset och är därför på jakt efter en. Det jag vet...
Svar
6
· Visningar
1 701
Senast: Gry
·
N
Islandshäst Bara en liten fundering.. Har aldrig sett någon som gör det! Tacksam för svar
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 635
Senast: Pettsson
·
Western Hej, vart får man tag på repgrimmor som passar en nordsvensk?
Svar
6
· Visningar
1 319
Senast: Nord
·
Islandshäst Jag äger en fyraåring med mycket, mycket pass i sig! jag börjar bli riktigt sugen på att prova passen på honom någon dag i veckan...
Svar
14
· Visningar
2 107
Senast: Boj
·
Q
Islandshäst Var dras "gränsen" mellan att benämna en häst som fyr eller femgångare? Jag har aldrig riktigt begripit det. Mitt sto är i mina...
Svar
6
· Visningar
1 724
G
Dressyr Jag skriver för en kompis räkning :) Min kompis ska till helgen tävla i en liten dressyrtävling (klubbdressyr) och vet inte hur hon...
Svar
14
· Visningar
3 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka