Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Har ni haft problem med dressydomarna ? En kompis fick kommentaren 'vilken ful häst' av dressydomaren nyligen då hon red fram inför...
Svar
5
· Visningar
1 546
R
Tävling Jag har en haflinger jag gärna skulle vilja komma ut på någon tävling med, för skoj skull. Jag är 18+ och har hört att det finns vissa...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: Pinto
·
Western Var hittar jag propp och information om SM veckan på Bökeberg? Vilka dagar är vilka klasser, raser m.m. På WRIS, Bökeberg, WRAS och...
2
Svar
20
· Visningar
2 202
Senast: Texaz
·
J
Hoppning Hej, min ponny har slutat hoppa värkar det som, hon har vekrligen ÄLSKAT det och gått fint på tävlingar, men nu helt plötsligt vill hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 374
Senast: jessicajosefsson
·
J
Körning Hej! Vet inte om detta är rätt forum men jag testar. Jag skulle vilja gå någon kurs i körning eller ta privatlektioner. Jag bor i...
Svar
3
· Visningar
1 148
Senast: agtatoon
·
C
Western jAg tränar lite western men har lite dålig fantasi vad jag ska hitta på för olika saker man ska göra.någon som skulle vilja hjälpa...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: gutenviks
·
Hoppning Ska vara med i en klass där jag startar sist av sammanlagt 80 ekipage (alla kategorier) Jag har en D-ponny och det är 44 stycken...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Nasseman
·
Hoppning Vad gäller när man ska hoppa på gräs? Alltid gräsbrodd? Kan man löshoppa på gräs? Tycker att det verkar lite riskabelt pga...
Svar
7
· Visningar
2 950
Senast: Snowball
·
Islandshäst Nu är många av årets hingstbokningar gjorda... Vilken hingst har ni valt till erat vackra sto/ston? :bump:
7 8 9
Svar
162
· Visningar
24 062
Senast: nett
·
Tävling Hej! Blev lite osäker på vad man får ha på chabrak eller inte. Är det tillåtet att ha stallets logga och namn på? MVH Lisa
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: fruxolisa
·
Trav Behöver ha lite ideér och tips på träning/tävlingsupplägg på min "knä"häst, han håller 3-4 starter sen får han känning i dom igen:(...
Svar
18
· Visningar
3 381
Senast: milian
·
Fälttävlan köpte mig en uppsättning idag, var ju halva priset :D Men blev lite undersam. På frambenen är det en skena, den hamnar naturligt bakom...
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Fälttävlan Var får man tag i det? Vilka märken är bra/dåliga tycker ni? Skall andvändas i "medicinskt" syfte på en islänning för att se om han...
Svar
7
· Visningar
2 618
Senast: FT_ryttare
·
Distans Någon som ridit Göingeritten - hur är start- och målgångssträckan? Red Simlångsritten förra året och var då förvånad över att starten...
Svar
8
· Visningar
2 536
Senast: limona
·
Trav Jag såg nu någon gång under vinter alt hösten om en hingst som blev godkänd som kom från Glee Hanovers stolinje. Men jag är inte...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Snazzy_Millie
·
N
Övr. Grenar Hur ska en bra galopphästs exteriör se ut och VARFÖR ska den se ut så? :P
2
Svar
21
· Visningar
3 679
Senast: hejjaSVAMPBOB
·
A
Övr. Grenar Hur mycket kan en jockey väga?
2
Svar
38
· Visningar
11 267
Senast: chilla
·
G
Distans Två kanonresultat över 160 km på ett par veckor - OUTSTANDING! Du visar "höga vederbörande" att svensk diastansritt har kompetens och...
2
Svar
36
· Visningar
4 529
Senast: Gimmick
·
E
Islandshäst Jag har valt att fega och skapa en anonym användare eftersom det inte är officiellt att jag letar häst, och ni vet hur hästfolk kan...
Svar
9
· Visningar
2 119
Senast: deer
·
Fälttävlan I lördags var vi i Mantorp för att rida Pay & Cross. Sambon var med som hästskötare, så mellan klasserna passade jag på att dra med...
Svar
16
· Visningar
10 868
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka