Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han verkar vara en fin hingst och ge fina avkommor.......men inte så mycket använd som man skulle tro ??
Språng avgift är ju betalning för språnget-sprången. Det borde inte betalas i förskott utan när stoet är bet. Att ta språng avgiften i förskott verkar som man tycker det är samma som bokningsavgift. Personligen tycker jag det är en djungel av system och (ibland hemsnickrade) avgifter av olika slag.. Tycker själv att språngavgift ( betalas när stoet hämtas) och 90 dag dräktig känns mest ok....
Nyttja på bästa sätt ??
Är han ute och tävlar menar du ?
eller rider hon honom så mycket att han inte kan betäcka samtidigt ?
Eller selekterar hon vilka ston som hon vill betäcka med honom ?
Jag tycker oxå han är jättefin, lite hög avgift och alltför långt bort för att det ska vara aktuellt för mig men annars är han jättefin och har en intressant stam !
min hästhalva ska iväg till Bragi fra Austurkoti
fölet blir inte mitt,men jag får ju vara med å ett hörn, och följa med spänning om det skulle bli ett stoföl denna gången! DÅ blir ja grön ...
Nyttja på bästa sätt ??
Är han ute och tävlar menar du ?
eller rider hon honom så mycket att han inte kan betäcka samtidigt ?
Eller selekterar hon vilka ston som hon vill betäcka med honom ?
Jag tycker oxå han är jättefin, lite hög avgift och alltför långt bort för att det ska vara aktuellt för mig men annars är han jättefin och har en intressant stam !