Vi som inte tänkte på exteriören när vi ...

Sv: Vi som inte tänkte på exteriören när vi ...

Men jag frös när jag gick med bikini i EGYPTEN. Är det bara jag som är känslig mot kyla, eller är det ni som är imuna mot kyla :p?

Hur får man till denna ändring?! Berätta!!! :D:bow:

Det har jag också gjort... det beror på när man åker dit... ;) Jag kärringdoppade mig ned i en pool som höll 30 grader i ytan. :eek:

Man köper en ful, fet och orörd treåring.

Sedan rider man in den och blie chockerad över den stora förändringen !

;) :love:

:eek: Och vad är kallt för dig :eek:? Jag blir en isbit om tempraturen ligger under 5 minus :angel:.

:rofl:

Kommer från Åre, våra vinter tempraturer brukar ligga på -20 till -30, ibland kallare.

Så jag är stark som sten ;)

Så fort det är över -15 går jag runt i T-shirt ( faast så är jag lite udda oxå:angel: ) Förhör dom i min skola vettja ^^

Jag tror jag hör hemma här jag också:crazy:
Kaela är överbyggd,lång i kroppen och har kort hals:D
Men konstigt nog tycker jag hon är snygg ändå...

Kaela första dagen hos mig, Mars 2007
10836565.jpg

10836566.jpg

September -08
23464892.jpg

Hon som är till salu va...?

KL

Kom och tänka på denna tråd då jag av en slump upptäckte att Kringla frá Kringlumýri bara har en exteriörbedömning på 7,6. Ridegenskaperna ligger på 8,59 utan pass!

Har man en gång sett detta fantastiska töltsto när hon var på topp glömmer man det inte!

*kl*

Inte världens snyggaste Fákur dotter...
4749264.jpg

(..dock sötaste:laugh:)

Men röra på sig kan hon tydligen ändå...
25905804.jpg

25905802.jpg

25661166.jpg

Visst är det Frida Lindström som rider? :) har gjort praktik hos henne och Toti 6månader och jobbat lite grann..
Du kunde inte ha lämnat hästen till ett bättre ställe ..

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 763
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka