Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag undrar om denna sadeln är för lång till den här hästen? Passformen i övrigt får utvärderas när betesfettet försvunnit, hon lägger...
Svar
8
· Visningar
1 718
Senast: Digbil
·
Distans Nu är det bara 5 veckor kvar till Isabergsritten! I år har vi fått äran att ha ett inofficiellt SM för juniorer på 80km, alltså för...
2
Svar
30
· Visningar
3 446
Senast: Itz
·
A
Hoppning Anmälde mig till en lokal hopptävling i Stockholmstrakten idag, men jag höll på att trilla av stolen när TDB visade kvittot där det stod...
Svar
16
· Visningar
2 528
Senast: Lady_S
·
S
Western Min son, Elvis 2,5 år, rider sin minishettis Melkers Harry Diablo först i westernparaden som invigde det amerikanska temat på Täby...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Sparky
·
Övr. Grenar Durant lägger ner träningsverksamheten. Tävlings och träningsförhållandena på Täby har blivit för dåliga och något vettigt alternativ i...
Svar
8
· Visningar
1 950
Islandshäst funderar på att döpa mitt lilla hingstföl till Primus, någon som vet vad det betyder och om det skulle kunna vara ett godkänt namn? har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 262
Dressyr Jag hittar inte en hyffsat aktuell tråd. Jag undrar alltså om jag som är över 18 får lov att på något sätt starta en ponny i dressyr...
Svar
9
· Visningar
1 727
Senast: svea
·
Distans Nu närmar det sig sista deltävlingen av folksam cup och jag blir förvånad över de få anmälningarna. Kom igen nu det är ju ett jätte bra...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: Cambrie
·
J
Islandshäst Hej, jag undrar över en sak som jag hoppas att få hjälp med här. Jag blev lite konfunderad då jag läste en annons med texten "svart...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: fruma
·
Fälttävlan Jag var och kikade på några av hindrena häromkvällen och om bara vädret håller i sig blir detta riktigt bra med stort internationellt...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 914
Senast: RebeccaJoli
·
Islandshäst Ni följer väl VM i Österrike? Guld till Sandra Jonsson i femgång YR, dessutom i b-final med seniorerna på lördag. Även Magnús skulason...
Svar
8
· Visningar
2 083
Senast: Leikna
·
L
Western Jag har en varmblodsvalack på åtta år som nu är riden i ca ett år och ett halvår western, jag köpte honom för ca en månad sedan. :laugh...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: NotlikeI
·
G
Körning Jag har kört lite häst hos tidigare sköthästar, gått några kurser på ponnytrav osv. Efter det så har mitt körintresse vilat då jag ridit...
Svar
1
· Visningar
773
F
Dressyr Hej tycker ni att jag ska ha flätat eller svans,knopp ni vet;;) När jag ska tävla i Dressyr. Hej igen är det bra att ha pessoa bett...
Svar
3
· Visningar
1 666
Senast: break_a_leg
·
Trav Sitter och fantiserar om att i framtiden betäcka mitt travsto. Hon har gått större delen av sitt liv på travet, tyvär inga större...
2
Svar
24
· Visningar
3 045
Senast: Patrici
·
Övr. Grenar Har en lite fundering? Hur vanligt är det att äldre hästar kommer tillbaka och tävlar efter flera års uppehåll? Kollar man på...
2
Svar
24
· Visningar
3 107
Senast: Thunder
·
Dressyr Hamnade i en diskussion med en stallvän om när man är redo att rida en viss klass och när det är dags att gå vidare (eller alternativt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 084
Senast: Cashmir
·
Islandshäst Har precis varit och köpt ett par nya ridbyxor. De är beigefärgade och halvskodda. Jag och min pappa är oense om jag får tävla i dom. I...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: pulkaskurk
·
Körning Skulle vara tacksam för lite hjälp, tips och råd om lite olika selar! Jag ska inom det närmaste lämna in min treåriga frieser på...
Svar
3
· Visningar
1 123
Senast: nillabjorn
·
Western Har hört så mycket olika så snart blir jag galen! Är en arab bom mer rak eller svängd än en full quarter? Vad skiljer med?
Svar
1
· Visningar
1 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka