Sv: SM och Världscupstävling i Malmö 2011
Så länge jag bor kvar i Malmö-regionen så är det säkert möjligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Härliga dagar på MCHS!!!
Jag jobbar i sekreteriatet och har hyffsad insikt i vad som behövs till nästa år.
En liten tanke som slog mig är att eftersom det nästa år arrangeras YR-EM och året därpå Senior-EM så kommer det att krävas fler funktionärer på terrängen som är över 16 (tror jag det var) Bla till övergångarna för publiken ute på fältet. Skulle inte ft-bukisarna kunna vara intresserade av att ställa upp som detta? Organiserar vi detta med ett rullande schema så kommer man ändå att kunna se hela banan så man missar ju inget så att så att säga...
Att jag kom att tänka på Bukefolket är att vi som gått Stallchefsutbildningen på Flyinge (för hundra år sen...) fick förfrågan om vi ville ansvara för ett eget hinder, och då slog det mig att ft-bukisarna kanske oxå skulle vara intresserade av att ha ett "eget" ansvarsområde.
Kom gärna med synpunkter så kan jag framföra idéen till de ansvariga om ni tycker att det är något att satsa på.
// Sita
Ni som vill testa rida på ribban kan få sig en åktur här: http://www.youtube.com/user/TheHoTeL1337?feature=mhum#p/a/u/0/NQCVcV73b5M
Det gick hur bra som helst Han var sjukt spänd men är sååååå nöjd ändå
Här kan ni se lite bilder:
.
Haha, jag har ett fullblod som äter mig ur huset, så det får räcka med honom..
Varför sälja? =)
Inte mot dig på nått sätt men på detta lilla området var ju säkerheten under all kritik Vaddå inte blanda publik och hästar ? På terrängdagen fanns kallblod, körekipage, ponnyridning, barn och barnvagnar,vuxna blandade huller om buller
Det verkar som det läggs ner så mycket fokus på säkerheten terrängbana kontra publik att just dom här pausinslagen blir lite hipp som happ.