"Gamla" hästar som kommer tillbaka

Sv: "Gamla" hästar som kommer tillbaka

Jag minns bara No Worries... f:94, sista start 00, sen föl 01, 03, 04, för att sedan starta -05 och avsluta med en senskada efter 4 starter (tror ni inte häst-:devil: vann ett av dem bara för att jag tyckte det var illa att ta tillbaka den till banan) :angel:

Jag tycker precis lika illa att pupma ur sista kronan ur de knackiga som borde få antingen avsluta sina dagar eller säljas....

:bow: till de tränarna som iaf tar bort hästar istället för att sälja sådana som aldrig skulle funka/hålla utanför banan!

Jag minns bara No Worries... f:94, sista start 00, sen föl 01, 03, 04, för att sedan starta -05 och avsluta med en senskada efter 4 starter (tror ni inte häst-:devil: vann ett av dem bara för att jag tyckte det var illa att ta tillbaka den till banan) :angel:

Jag tycker precis lika illa att pupma ur sista kronan ur de knackiga som borde få antingen avsluta sina dagar eller säljas....

:bow: till de tränarna som iaf tar bort hästar istället för att sälja sådana som aldrig skulle funka/hålla utanför banan!

Fel fel fel tittar man i svensk galopp så kom hon 2:a efter stallkamraten:angel::D

ok då :cool: :angel:

men 45 starter, 39 000kr... hoppas den var lycklig och långsam och inte bara långsam :D:p

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man... 2
Svar
36
· Visningar
4 392
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år... 2
Svar
28
· Visningar
4 302
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 187
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka