Isabergsritten

Sv: Isabergsritten

Man får tacka för en finfin tävling. :) Banan var brantare än jag kom ihåg från förra året, men precis lika fin. :)

En toppenritt med supertrevliga funktionärer! kalasbra veterinärer som var noga i besiktningen!
Vi hade jaddekul och banan hade fina utsikter. Hinplatserna var tyligen smidiga att hitta också vilket är positivt.:banana:

Toppen! Jo jag hade det jättetrevligt och tror absolut dom flesta andra hade det också!
Såg att jag var med på ett hörn på några bilder är det ok att sno dessa?

För privat bruk men inte för att publicera på hemsidor eller andra offentiliga sidor.

Red förra året, en suverän ritt. Men tyvärr så ligger den för nära Billingeritten. Har gått upp en distans så det blir för nära in på. Så går det fixa så den inte hamnar för nära Billingeritten och Dackeritten så tror jag ni kommer få många fler anmälningar, för det var en grymt fin bana. :love: Ni som ska starta nästa år och som inte ska rida så fort, ta med picknick-korgen. :d Men glöm inte att ni ska i mål i tid. :crazy:

Hoppas det gick bra för er i helgen.:rofl:

Jättekul att där var så många med kamera! Annars brukar man vara relativt ensam om att springa runt med kamera på tävlingarna, men det var ju jättekul att där var så många som var ute och fotade på isaberg!:D Behövs definitivt mer sånt!

Själv var planen att faktiskt inte stå som hinknisse mad kameran i näven i år utan att rida själv. Tyvärr satte en liten argsint fästing med försmak för liten, vit arab stopp för det, så det slutade ändå med att jag var där med kameran. Slänger upp ett par stycken här: https://picasaweb.google.com/pauline.hogdahl2/Isabergsritten2011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka