Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Kan inte nån hjälpa mig i djungeln nu? Jag vet att Sverige inte får bli slaget av mer än 2 nationer som inte är Tyskland och Holland...
Svar
1
· Visningar
951
Övr. Grenar Någon som ska dit? Några favoriter? Jag gillar Wings Of Thunder och Whitout Fear. WOT imponerade verkligen sist jag såg honom. Ska...
Svar
18
· Visningar
2 127
Western Är det någon som vet om det går att köpa lösa käkremmar någonstans? Mitt gamla westernträns passar hur bra som helst, förutom att...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: _smiles
·
Western Skulle vara kul att lära känna andra sisådär nybörjare i Värmland. Kanske träna lite ihop o peppa varandra etc etc ;) 4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 886
Senast: TCJ
·
Dressyr Har ni några bra knep för att få till rena byten? Min dam vill gärna byta efter bak och jag vil gärna ha lite knep för att få henne att...
Svar
11
· Visningar
2 628
Senast: Julienne
·
Tävling Har inte tävlat på över ett år, men nu är det dags för fölvisning och eventuell stamboksföring av stoet. I allafall så anmäls ju allt på...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: kopparberg
·
Körning Hallå! Jag funderar på att arrangera en Clear Round i precision som mitt projektarbete. Här i Östergötland finns det knappt några...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: gulkiwi
·
B
Dressyr Hej, har ett smärre hjälm "problem" ;) Jag känner att det inte bara kan vara jag som har ett fasligt problem med att få plats med...
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: mea84
·
H
Hoppning Jag har precis skaffat mig en 4 åring. D-ponny. Han tävlar just nu LC hoppning, och 5års SM går i LB så han kommer kunna kvala dit. MEN...
Svar
1
· Visningar
1 114
Senast: skjona
·
Trav Funderar på att ev skicka mitt sto till hingst. Hon är ostartad p g a virussjukdom som treåring och när hon väl var kvalklar som... 2
Svar
24
· Visningar
2 920
Senast: Berin
·
Tävling Min första tävling som är kombinerad Lok och Reg. Självklart ska de som startar Reg vet.besikta sina hästar. Men jag som enbart startar...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Nominous
·
Islandshäst Vart tog han vägen? Såg att han exteriörbedömdes, men sedan har jag inte sett mer...
Svar
7
· Visningar
2 253
Fälttävlan Någon här som ska tävla i runsten i helgen?
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: windloop
·
Dressyr Hjälp! Hjärnan luktar bränt! Har köpt ett nytt (suprsnyggt :D) kandar. Nu håller jag på att pussla ihop det, men får inte till det...
Svar
5
· Visningar
1 463
Senast: Nominous
·
R
Distans 3e september anordnar ADRS åter sin PPritt, nu åter på Snogeholmområdet. Perfekt om någon vill nosa på markerna innan Greveritten...
Svar
11
· Visningar
1 519
Senast: Gorel
·
Islandshäst Är risken att en häst får eksem så småningom lika stor livet ut eller kan man "andas ut" när hästen uppnått en viss ålder/varit i...
Svar
12
· Visningar
1 798
E
Hoppning Hejsan! Alltså, jag har tänkt på en (kanske lite patetiskt xD) sak, det går ju ett inomhus-sm & ett utomhus-sm, men vem blir egentligen...
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: Emmae__
·
Fälttävlan Vad krävs för att kvala upp till Lätt?? Någon som har koll på detta?
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Matinee
·
Trav När man betalat levandefölavgiften till hingstägaren, vem skickar då ut registeringspapperna? Hingsten eller ST? Hur lång tid är...
Svar
16
· Visningar
1 688
Dressyr Alltså det här är ju inte klokt. Jag har en jättefin edinburgh sadel dressyr till min pålle som ligger bra och är störtskön att rida i...
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka