Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Frågar för en kompis räkning som ska köpa en beg westernsadel i läder. Vad brukar de väga på ett ungefär?? Ska man räkna med 10 eller...
Svar
8
· Visningar
6 983
Senast: ronjabus
·
Distans Unghäst-VM pågår just nu, följ Maria Hagman-Eriksson och Annelie Eriksson med live-resultat på länken...
Svar
0
· Visningar
1 090
Senast: 810110
·
Distans Brukar fd travare funka bra som distanshäst? Har en ostartad 5åring som jag tror skulle passa bra nämligen.
Svar
2
· Visningar
977
Senast: annoj
·
L
Hoppning hejhejj jag har ridit 6 år nu , jag rider på ridskola . Men en sak som jag aldrig fått förklarad för mig är vad man menar med LB LC...
Svar
3
· Visningar
1 266
Senast: love_lillfrida
·
Western Hej svejs! Tänkte kolla med er om nån känner till vilka sadlar saddle outlet säljer och om de är nå bra. Letar inte sadel nu, ska inte...
Svar
9
· Visningar
4 245
Senast: Pinkilly
·
Fälttävlan Botkyrka och Trossnäs har båda en debutant samma helg så vilken ska man välja? :confused: Jag har ungefär lika långt till båda ställena...
Svar
6
· Visningar
1 368
Senast: Estivuz
·
T
Trav Måste bara få skriva lite. Idag fick jag åka med en av mina travhästar för avlivning, efter att han skadat sig rejält i knät. Och det...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Angelique
·
Körning Min halvblodsunghäst är inkörd och har skött sig som en riktig pärla - så han verkar tycka det är kul. Men vi har aldrig kört med vagn...
Svar
9
· Visningar
4 578
Senast: moiran
·
Islandshäst Har letat och letat men hittar inte hur länge är man young rider? Har nämligen fått för mig att det är 21, men googlar man kmr det bara...
Svar
1
· Visningar
1 136
O
Dressyr Behöver hjälp! Vill minnas att jag läst i TR att man bara kan delta i klubbmästerskap för en klubb/år, alternativt att man bara kan...
Svar
9
· Visningar
3 612
Senast: cewe
·
Övr. Grenar Satt och diskuterade gamla ridskolehästar. Och kom då att tänka på ngr fullblod som fanns på ridskolan på 70 talet. Tror iof sig att de...
Svar
17
· Visningar
2 536
Senast: Zaga
·
Distans Senast uppdaterade rankinglistan innehåller resultat fram till 16 juli 2011 och Maria Hagman-Eriksson klättrade då från 24:e plats till...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: Psykskaft
·
Islandshäst letar och letar, men hittar inte vad arbetstempo innebär... hittade en sida förut där en domare beskrev arbetstempo som något rätt så...
Svar
4
· Visningar
4 651
Senast: Geysir
·
Dressyr Hej jag har en helt underbar gångartshäst. Han är född 05, 168 i manke och helt otroligt snygg. Jag är nu gravid och tänkte sälja...
Svar
9
· Visningar
2 599
Senast: Amanda_F
·
Hoppning Jag vet att jag har läst här på buke någon gång, om vad som kan orsaka att hästar vinklar sina framben olika mycket. Har för mig att det...
Svar
8
· Visningar
2 685
Senast: aida
·
Fälttävlan Jag är relatvit ny på det här med fälttävlan, startade min första 90 klass för någon månad sen och blev 4 plac (trotts felridning i...
Svar
2
· Visningar
1 518
Dressyr Kan inte nån hjälpa mig i djungeln nu? Jag vet att Sverige inte får bli slaget av mer än 2 nationer som inte är Tyskland och Holland...
Svar
1
· Visningar
927
Övr. Grenar Någon som ska dit? Några favoriter? Jag gillar Wings Of Thunder och Whitout Fear. WOT imponerade verkligen sist jag såg honom. Ska...
Svar
18
· Visningar
2 101
Western Är det någon som vet om det går att köpa lösa käkremmar någonstans? Mitt gamla westernträns passar hur bra som helst, förutom att...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: _smiles
·
Western Skulle vara kul att lära känna andra sisådär nybörjare i Värmland. Kanske träna lite ihop o peppa varandra etc etc ;)
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 747
Senast: TCJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025