Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Fick frågan får hästen gå premie i speed cart eller måste det va sulky.. Vet inte själv faktiskt har inte ens tänkt på de.. Får man ha de?
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: Angelique
·
Distans Hur har det gått, hittar inga resultat. Har en liten fråga såg i start listan att det va en häst som startat på simlångsritten 120 km...
Svar
6
· Visningar
1 530
Senast: RÖDLUVAN
·
P
Körning Är de någon som har köpt Maratonvagn av Van Boven/Holland?till enbet:)
Svar
2
· Visningar
1 309
Senast: agtatoon
·
Western Tycker jag letat som en galning utan resultat :( Letar efter ett två delat sweet iron bett med d-ringar eller liknande i storlek 11,5...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Yhlva
·
Western Hur ska en westernsadel sitta på hästen? Vad behöver man alltså tänka på när man provar ut sadeln på hästen? :laugh:
Svar
7
· Visningar
2 030
Senast: Bluefish
·
Hoppning Hejsan! Någon sa till mig idag att man max skall löshoppa 1,30 - är det något som stämmer? Har sett flera som har löshoppat upp till...
Svar
1
· Visningar
1 175
Senast: Mitrolle
·
M
Western Jag skulle vilja logga in på apha's online sida för att kolla på en häst som jag ev ska köpa. Men det går inte. Måste jag vara medlem...
Svar
1
· Visningar
1 208
Senast: Linda_77
·
N
  • Låst
Western Hejsan, nu på senaste tiden har jag börjat intressera mig för western och jag vill gärna lära mig vad western egentligen är, hur man...
Svar
1
· Visningar
1 044
  • Låst
Körning Har inte haft tillgång till någon sadelkammare. Så har haft alla mina saker hängandes ute i stallet! Även min HELT NYA sele. Jag vet...
Svar
6
· Visningar
1 243
Senast: ricca
·
Western Hej hej. Vi har precis lagt handpenning på ett underbart litet varmblodsstosom mannen min ska luffa runt i skogen med. Han är...
Svar
2
· Visningar
1 262
Senast: 4BarsRR
·
Western Jag har ju en liten westernsadel som jag lånat av min mor som ligger på min lilla b-ponny. Jag har efter upplysningar här fattat att det...
Svar
11
· Visningar
3 088
·
Övr. Grenar ...igår kväll... :-) En liten fantastisk tjej på runt elva år som fick låna min sadel, träns och allt... Vi började lite lätt...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Bowman
·
Dressyr Har funderingar kring denna gjord. Sadeln är utprovad. Men den ligger långt bak i jämförelse till gjordläget. Den raka gjord jag har...
Svar
15
· Visningar
3 683
Senast: Malichan
·
Western Vet inte om denna läggs fel nu men då får nån vänlig gärna flytta den :).. Jag har testat 2 westernsadlar på min Arabvalack. Det ena...
2
Svar
26
· Visningar
4 159
·
Trav Jaha, Trygg var sedan länge färdig med travet. Nu skulle hon återigen skaffa sig en tanthäst! En okomplicerad skogsnötare, blind och...
Svar
9
· Visningar
1 873
Senast: Angelique
·
Körning Hur ser deras vagnar ut? vill se bilder på deras 2 sitsiga rockard/sulkies.... pm:a gärna priset också, det är strl minishettis/shettis...
Svar
3
· Visningar
1 680
Senast: Underbar
·
N
Islandshäst Jag är ganska nybliven islandshäst ägare,har ridit stor häst förut.Och jag har en fråga ang att rida dressyr på islandshäst...Jag har...
Svar
14
· Visningar
8 391
Senast: Korven
·
Western Hej. Är ny innom western och hörde i öronvrån att man måste ha stångbett på hästar över 5år på tävling. Stämmer detta? isf, varför?
2
Svar
26
· Visningar
3 191
Körning Ska börja köra varmblodet nu (som inte är körd sedan hon kom till mig för snart 4 år sedan) Hon har tidigare gått på travet så...
Svar
5
· Visningar
1 300
Senast: a1agnlju
·
Körning Jag har en ideal sele och en häst med väldigt välvda revben. Jag tycker att däckeln klämmer honom och nu funderar jag på om det går att...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka