Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Sedan några veckor tillbaka befinner jag mig i sydvästra Frankrike för att hjälpa till på en gård med distanshästar. Jag har länge varit...
Svar
2
· Visningar
1 620
Senast: Lovve
·
Fälttävlan Någon som vet om det finns någon nätsändning på det? Somnade under sändningen igår och missar det idag. :p
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: theJohanna
·
Trav Står helt still i huvudet för tillfället, vart sjutton beställer man pannband med hästens namn? Har sett någonstans men minns icke var.
2
Svar
30
· Visningar
6 434
Senast: linn_westy
·
Övr. Grenar Halloj! Igår när jag skulle ge mina hästar den nyfyllda Ik*a-påsen med gräsklipp (från handjagare - lika bra o säga det först...) så...
Svar
2
· Visningar
1 417
Senast: Kookaburra
·
Western har ett problem när jag rider. I höger varv särskilt. Då bir jag att hänga i vänsterstigbygeln, och har alltså mkt tyngd i den. I...
2
Svar
21
· Visningar
2 645
Senast: sthu
·
Tävling Nu vill jag ha snabb hjälp! Jag har blivit nekad att starta på en tävling, utan anledning till det. Av banbyggaren som jag känner...
2
Svar
23
· Visningar
4 608
Western Tänkte skapa en shoppingtråd där vi kan snacka lite om våra senaste inköp, visa bilder eller få hjälp med shoppingen! Jag själv letar...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
61 169
Senast: Digbil
·
M
  • Låst
Dressyr Finns det någon sida där man kan kolla mösnter? :)
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: remmis
·
Trav Ska starta ena hästen på måndag å vill gärna ha gamascher i värmningen då han går med skor, behöver inte skydden i loppet när han är...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: Nafayette
·
C
Övr. Grenar Hej alla ni WE intresserade! Tänkte berätta att ni som vill gärna kan komma och kolla på riksmästerskapet i Kulla vreta, Bålsta, den...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: coffee00
·
Dressyr Hästen är väl etablerad i kandarklasserna men det känns som att hon skulle kunna gå ännu bättre. Funderar därför på de olika stängernas...
Svar
13
· Visningar
2 359
Senast: Centaur
·
Islandshäst Blev tipsad om en sådan sadel till mina hästar.. Men jag tycker den liksom hamnar ovanpå hästen, maan sitter så högt.. Är det normalt...
Svar
10
· Visningar
10 278
Senast: Ryver
·
Islandshäst Hejhej! Mitt islandssto är inte så superhet, men är ändå pigg och framåt. Hon har väldigt travtaktig tölt, och den försöker vi att...
2
Svar
20
· Visningar
5 462
Hoppning Nån som vet vad den tävlingsgren heter där man börjar hoppa inne på ridbanan och sen hoppar ut i terrängen och sedan avslutar med att...
Svar
10
· Visningar
1 567
Tävling Det var ett tag sen jag använde tdb och just nu sitter jag mest och kollar runt på det eftersom det inte är aktuellt med tävling just...
Svar
5
· Visningar
4 181
Senast: -Remont-
·
Trav Hej hej alla Travbukare... :) Jag och mannen var en bit uppåt landet i lördags och la handpenning på en en liten varmblodsdonna...
Svar
13
· Visningar
1 838
Senast: martha
·
D
Tävling Min dotter var på ponnytävling igår och hoppade en LC+5 med sin B-ponny. Vid ett hinder stod nästa ryttare som skulle rida, i vägen, och...
Svar
15
· Visningar
2 531
Senast: Kallebus
·
Körning Hej alla körkunniga här på buke! Vill först säga att jag kan väldigt lite om körning, vet hur man sätter på ett färdig anpassat sele...
Svar
2
· Visningar
1 271
Dressyr Nu har jag letat överallt och hittar inget om huruvida man styrker att man kvalat till t.ex. msv b om man inte har kvalkort. Hur visar...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Breccia_
·
Western Jag har ett problem.. Förut trodde jag att det berodde på min teknik, och det har det säkert gjort delvis, men.. Jag håller ju på med...
Svar
11
· Visningar
1 925

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka