Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ni som kör små b-ponnyer vad tävlar ni med för vagnar? A-ponnyerna har ju fri vikt men som jag förstått så har b-ponnyerna 90kg som krav...
Svar
17
· Visningar
2 766
Senast: Anna_
·
L
Hoppning Hej Är det någon här som har erfarenhet av att göra om galopphäst till hopphäst? Jag har hittat en fin galoppör "Engelskt fullblod" han...
2
Svar
26
· Visningar
4 526
Senast: _Amazing_
·
L
Hoppning Jag har varit borta från tävlingsbanorna ett tag och trodde inte för ett år sedan när jag skaffade min haflinger att jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 244
M
Distans Hej! Ingen som har en lathund med km, km tid och km/h som dom kan länka till? Har letat på internet men hittar inte. Tack!
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: FamPont
·
Övr. Grenar I så fall få ni hemskt gärna dela med er! Han är e: sunny candi u: sunny fore. Han har nämligen varit i min ägo sedan december -10 men...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: MalinM
·
Western Huga, jag är ute sent och vet att det nämnts nyss, men... Får jag rida mitt 12-åriga sto på snaffle (två händer) på D-tävling? Sista...
Svar
7
· Visningar
1 090
Dressyr kostar en hel förmögenhet? Faktiskt gillar jag inte OS kandaren för nosgrimman är groteskt tjock. Jag vill ha platt vadderat och...
Svar
18
· Visningar
2 367
Islandshäst Någon som gjort detta och vad kostar det? Blev inte riktigt klok även om jag läste Sif:s hemsida. Det gäller en fullstammad isis...
Svar
10
· Visningar
1 965
Senast: Is
·
Körning Undrar lite över detta med dem olika däcklarna! Jag vet skillnaden och att silettdäckeln används till tvåhjuliga vagnar typ gigg eller...
Svar
16
· Visningar
2 987
Senast: Tacitus
·
Dressyr Ibland är tiden snål, underlaget skvättigt, schabraket svårmatchat osv, och då skulle jag vilja ha ett par bra dressyrskydd för...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
10 881
Senast: spoff
·
J
Dressyr Har en häst som just nu endast verkar funka i Röösli Pilatus. Har provat det mesta (Albion,Kieffer,Prestige,Morris&Nolan,Bates you name...
Svar
11
· Visningar
6 283
Senast: Jetta
·
Distans Jag vill köpa en bra distanssadel till min arab men har INGEN ANING om vad jag ska skaffa för någon! Jag har kollat runt massa på...
Svar
3
· Visningar
2 200
Senast: Decibel
·
S
Tävling Halloj allihopa! :) En kort snabb fråga.. Jag vet att man får välja själv om man vill ha ridkavaj och vita byxor på pay n' jump...
Svar
1
· Visningar
1 114
Islandshäst Hej, skulle bli glad om någon orkar tipsa. Jag är fodervärd till ett sto på 12 år. Hon har gått med föl i många år (tre föl) och har...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 744
Senast: Korven
·
Övr. Grenar Någon som kollat in katalogen och hittat något?
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Creetown
·
Distans Ni som rider 80 km eller mer, vad främst förändrade ni i träning när ni gick upp til 80 km från 50 km? Jag funderar på att ev testa 80...
Svar
3
· Visningar
1 233
Senast: norpan
·
Hoppning Hej, En hollands tjej kontaktade mig på en hollandsk forum för att fråga om jag känner till/kan rekommandera en stall/företag med...
Svar
4
· Visningar
3 056
Senast: alexvb
·
Trav vem av dessa 3 skulle ni ha valt? Giant chill-tibur, turbo thrust-lucky winner o sjs caviar-arndon e stammarna på märrarna. Jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 900
Senast: Giantchill
·
Islandshäst Jag är hemskt nyfiken på denna sadel, den ser otroligt skön ut och ser ut att kunna få bra sits i den, prestige är väl ändå ett välkänt...
Svar
1
· Visningar
1 523
Senast: LinnK
·
Western Hej Ville bara snoka hur många som hade tänkt åka på tävlingen som är lagd i Tenhult, Jönköping ? De är en tvådomars tävling för...
Svar
3
· Visningar
1 496
Senast: Samba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka