Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Fyll på när det är dags...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 543
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: Rucksack
·
Hoppning Hejsan! Har gjort en helomvändning inom hästvärlden. Trodde väl inte ridning åter igen skulle intressera mig så som det gör nu...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: tinafinis
·
Islandshäst Hej Ja undrar om de är några som rider med Sidepull på sina islandshästar? skulle va kul å se bilder och gärna vart ni köpt det.
Svar
8
· Visningar
3 256
Senast: Satis
·
Trav Jobba för team wallin o blev ju så där kär i en häst som man inte får när dom bara är där på träning. Vid frukost en morgon medelas att...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: Angelique
·
Islandshäst Funderar på att i oktober ställa upp i T3 (har tidigare tävlat i lätta töltklasser) Momenten verkar rätt okej, men vad jag inte...
Svar
8
· Visningar
2 079
Senast: Freyr
·
Trav Happ min kuse (som jag nämnt en del här ;) ), har börjat gå galoppintervaller nu, får hjälp av en tjej som lär honom galoppfattning och...
Svar
4
· Visningar
1 409
Senast: Tagliabue
·
C
Dressyr :cry::cry::o:devil::( Vad ska jag göra :confused::confused: Det här ser inte klokt ut och jag blir inte ett dugg bättre trots att jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 448
Senast: Chine
·
Islandshäst Tråden för oss som vill diskutera årets avelsbedömningar! Romme står ju avklarad och det vore himla kul att höra lite mer från er som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 574
Senast: Hjartagna
·
Dressyr Nu har jag varit och provjobbat i några olika stallar, men alla stallar säger olika om händerna? antingen ska man rida med SJUKT...
Svar
3
· Visningar
1 641
Körning Efter MÅNGA om och men har jag fått ihop selen som jag tror att den ska sitta. Här i Finland (är jag bor)kör man inte med draglinor och...
Svar
17
· Visningar
4 600
Senast: Egonson_
·
Körning Jag ska byta sele nu då min har blivit liten. Jag funderar på en beg. armésele men är lite konfunderad. Hur stor är egentligen en sån...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: Egonson_
·
Fälttävlan Efter att ha ägnat större delen av morgonen åt att titta på gamla fälttävlans-sändningar så har funderingarna börjat snurra runt i...
Svar
7
· Visningar
1 928
S
Dressyr Jag vill se bilder på era sadlar av märket: Crown jessica. (dressyrsadeln) Helst då till häst. Så man kan se vilken typ av häst den...
2
Svar
22
· Visningar
10 457
Dressyr Jag har ett litet dilemma och några utbildande frågor jag önskar ni kunde hjälpa mig med. :) Jag har ett 9årigt halvblod som när han...
Svar
19
· Visningar
2 486
Senast: Nominous
·
I
Islandshäst Jag har insett att jag bör byta sadel till min tölträser. Jag skulle helst vilja ha en sadel som bomen går att justera på, typ x-change...
Svar
9
· Visningar
2 517
Senast: Alvas
·
Islandshäst Tänkte kolla om det är någon duktig person här inne på isländska! Jag skulle vilka döpa mina valpar efter isländska namn, dock vill jag...
Svar
2
· Visningar
2 431
Senast: idaa4
·
Islandshäst Jag upptäckte för cirka 2 veckor sedan (under en tävling) att mitt 22-åriga islandssto har blivit så stel i länden och ner i höger...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: Elina8
·
Islandshäst Jag har med varierad framgång läst och förstått :angel: stora delar av Silverkedjans eminenta förklaring till islandshästens färger och...
2
Svar
22
· Visningar
3 546
Senast: Duplo
·
Z
Distans Jahopp! Nu har vi ett gäng svenskar i Danmark, någon som har kontakt med någon som vill uppdatera!?! :) Är juh sååååå spännande!!!
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: nesjla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka