Edsbyritten?

Sv: Edsbyritten?

Hej!
När kommer ryttarmeddelandet ut då?
Jag är en sån som är allmänt nervig och när det är dags för "tävling" allmänt hysterisk... ;)
Vill veta så mycket som möjligt så tidigt som möjligt!

Jag skulle behöva en till groom :angel:
Någon vänlig själ som kan ställa upp?
(åker i sånt fall med två hästar..)
:bow: :bow:

Hej!
När kommer resultaten ut? :)

Vill även tacka för en trevlig och välarrangerad tävling!
/Victoria

Ja, det kan man fråga sig? Det vore ju verkligen kul att kunna se vem som vann och så där...

Tack! Där har jag aldrig fått för mig att titta. Har bara haft utkik på arrangörens sida.

Alla resultat ska ju rapporteras dit senast två dagar efter tävlingen (oavsett diciplin) och sedan publiceras de så fort ansvarig på kansliet tittat igenom filen.

Kul med resultat. Det var några uteslutningar, men det står inte varför dom blivit uteslutna? Eller är jag blind...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 395
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
891
Senast: yamyam
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 625
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka