Trail 2011

Sv: Trail 2011

http://www.youtube.com/user/Sstaton312#p/u/22/DRGL-rK5HM0

"måste" man verkligen ha dessa lössvansar? Det ser ju lite lustigt ut när hästen lyfter på svansen och bara halva svansen rör sig.

Ser heltokigt ut tycker jag !!
Väldigt fult.....jag trodde man flätade in en lössvans i den vanliga svansen, har aldrig fattat hur man får det att se fint och naturlgit ut....:confused:

Men är det såhär det ser ut så kan man lika gärna vara utan, tycker jag ;)

Det ser jättefint ut! Du har en bra grundsits och din fria arm ligger så snyggt på plats. Hästen verkar lydig och uppmärksam. Vilken placering fick du och vem dömde er?

+ lwt03001

Tack så mycket :laugh:

Det var sista ritten för helgen och min stackars bulle var väldigt trött. Vi kom ändå 3a och jag är supernöjd speciellt eftersom det var vår första B-trail. Kommer inte ihåg hur mycket poäng jag fick, men det var iaf 0.5p efter tvåan. Domare var Stina Gatel

Tack:)
Nej tyvärr, på alla år jag haft henne har vi faktiskt inte lyckats få någon film, det här var första.. Men efter nästa tävling den 10e kommer det kanske fler

Är super nöjd efter vår trail ritt den här helgen, vi var med i w&t trail på Nationals och kom 4:a av ca 18 ekipage! Ska se om jag kan ladda upp filmen, men vår uppkoppling är för långsam hemma, så jag måste göra det på jobbet :/ så det dröjer nog lite...

Kunde bara se den ena filmen, men ni ser fantastiska ut! Jättefint flyt och hästen ser lyhörd ut hela tiden. Önskar att jag kunde få till galoppen så på min häst! Men hon är lite för tjock och otränad för att orka :o

Tack vad glad jag blir! Dock kan jag ju inte påstå att min heller är den smäckraste i landet som du kan se :angel: men det går med lite vilja.

Tokigt att bara en syns, vilken är det du kan se?

Och JÄTTEGRATTIS till er! 4 av 18 är ju skitbra!!

Tack så mycket! Jo, i och för sig, lol, men min är både tjock och otränad å det är en riktigt dålig kombination för att få någon vidare fason på galoppbommar :D Men nu är jag sugen på att träna när det gick så bra, så till nästa tävling kanske vi kan fixa några bommar i alla fall! Det är bara den första filmen jag kan se, men jag tittar på en iPad, så det kan ju vara den som är orsaken också.

Man kan ju inte mer än försöka så jag tycker absolut du ska satsa :)
Min är ju sån som inte tycker det är sä noga att lufta på fötterna hemma på träning utan sparar den ansträngningen till tävlingsbanan (oftast iaf ;) )
Hmm sitter med iphonen och med dem funkar också bara första, så det kanske är något med domhär isakerna

Tack så mycket :laugh:
Hehe ja den där magen har riktigt bitit sig fast trots år av slit att bli av med den, har insett att den sitter där den sitter vare sig jag vill de eller inte :cool:

Liknande trådar

Western Hej! När det blir egen häst kommer pållen troligtvis mest vara för nöjesridning, men visst hade det varit roligt att tävla i både trail...
Svar
9
· Visningar
2 198
Senast: Void
·
Hästmänniskan Lider av en STOR gnutta beslutsångest angående hur jag ska göra kring min häst, hade varit underbart att få bolla lite med alla kloka...
Svar
10
· Visningar
1 904
Senast: ancan
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 628
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 824
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka