Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag tänkte köpa en sadel och kanske så småningom även ett westernträns. Så nu är mina frågor: När man köper sadeln kommer sadelgjord...
2
Svar
25
· Visningar
2 173
Senast: pomotess
·
K
Western Har en häst som jag vill träna i western men jag får hela tiden höra att formen är för hög och att jag rider för "engelskt". Har tyvärr...
Svar
15
· Visningar
1 216
Senast: Athina
·
  • Låst
Western Såg att det skulle vara reining i globen under horseshowen. Det skulle vara både fredag o söndag, men enligt Lucky Rider bara på fre...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: sasucatu
·
Western Enligt reining.se så sänds det idag reining på TV, ifrån Linköping Horse Show. Citat ifrån reining.se "Linköping Horse Show...
Svar
4
· Visningar
1 192
L
Western Nu skriver jag igen om dessa sadlar :smirk: :smirk: Min arab behöver en x-vid bom, men den får inte vara svängd. utan rak...
Svar
12
· Visningar
1 639
Senast: unki
·
Western Jag håller på och spar till en westernsadel. Såg på en hemsida med westernsadlar att man kunde skicka in bilder på hästen och göra en...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: unki
·
Western Hej skulle behöva några tips inför min tävlings debut som sker om tre veckor!!! ;) En D-tävling men nog så viktigt att allt är perfekt...
Svar
3
· Visningar
1 083
Western Westensadel till lågt pris! Kan man köpa en sådan eller är det bara skräp!? Är en westernsadel lättare att anpassa än en vanlig...
Svar
8
· Visningar
1 560
Senast: kenneth
·
Western Jag är väldigt ny på detta forum, men jag har försökt hålla mig till reglerna. Har försökt att inte ta för mycket plats, och vara...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 651
Senast: reykurboy
·
Western Var kan man hitta westernhuvudlag (helst enöras m. silver) i ponny strl?! Jag har en arabkorsning som inte ett enda huvudlag verkar...
Svar
11
· Visningar
1 553
Senast: Excalibur
·
Western På förekommen anledning (en tråd på gnägg) har jag fått reda på att westernfolk fäster sina curbstraps på annat sätt än man gör i den...
2
Svar
35
· Visningar
3 058
Senast: alazzi
·
Western vet ngn om det ska vara en westerntävling i skövde i September? Ngn påstod att det skulle vara SM den 16-18 september i westernridning...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 640
Senast: JHANA
·
C
Western Jag tänkte ta lite hjälp av er som endå är i "branschen". Jag ska köpa en westernsadel till min vbl-travare och har ingen aning om...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: JHANA
·
Western Hur bra är egentligen westernsadlarna som Eko har? Nån som har erfarenhet? vad är det för märke? Undrar bara lite... :banana:
Svar
3
· Visningar
934
Senast: Luxi
·
Western Någon som var där i helgen? Jag var där som publik, fick stryka mig på lördagen som jag skulle varit med för hästen är inte helt bra...
Svar
6
· Visningar
1 052
M
Western ...hur gör ni?? Jag har haft många hästar genom åren, men mitt senaste tillskott är bland det värsta jag suttit på utomhus. Han är...
2
Svar
22
· Visningar
2 263
Senast: _L_
·
Western Hur i.. spänner man fast en sådan? :P Min kompis impulsköpte en för att den var så snygg och tjejen visade hur den skulle sitta, men...
Svar
2
· Visningar
1 416
Senast: Mount Never Rest
·
W
Western Hej Jag har nu ett varnmblod som gått på trav som jag ev måste göra mej av med. Jag vill då skaffa en ny häst och vet inte riktigt...
Svar
17
· Visningar
1 825
Senast: ladymiranda
·
Western Perfekt! Enkel, snygg och min absoluta favorit... http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=1093&SKID=1 Nu...
Svar
6
· Visningar
1 180
Senast: Mustang
·
M
Western Går det egentligen att "ändra" på wetsernsaddlarnas bomvider? Tilexmepl om jag hittar en sadel som har vid bomvid, går det då på något...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 990
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar