Sv: Snälla A_K_N....
A_K_N skrev:
Jag betackar mig för något från dig!
Du kan låtsas inför användarna här att du är trevlig och alltid använder ett nyanserat språk, men jag vet bättre
PM:en finns kvar!
Här kastar vi dem på bordet:
2005-07-23, 09:23
A_K_N
Ragata
Moderator
Reg.dat: Jul 2001
--------------------------------------------------------------------------------
Citat:
Ursprungligen postat av Barsebäcks Z'Ore
Tog du bort min tråd där jag frågade om Smith's Saddlery från westernforumet..?.
Ja det gjorde jag!
2005-07-23, 10:18
A_K_N
Ragata
Moderator
--------------------------------------------------------------------------------
Citat:
Ok, varför gjorde du det då?
Egentligen behöver jag inte motivera varför men läs forumreglerna så kanske du fattar
2005-07-23, 10:48
A_K_N
Ragata
Moderator
Citat:
Jag har nu läst igenom forumreglerna två gånger, men jag är ledsen.. jag "fattar" inte..
Vill du vara snäll och förklara vad jag har gjort för fel när jag frågar.
För det första är dina trådar efterlysningar sedan ska man helst inte diskutera företag öht.
2005-07-23, 11:11
A_K_N
Ragata
Moderator
Citat:
Ååååhhh herregud.. Min fråga är inte en efterlysning, lär dig definitioner! Jag frågar därför att jag vill veta om någon har erfarenhet av deras sadlar eftersom jag står i begrepp att köpa en begagnad sådan!
Du får nog ta och tagga ned din taskiga attityd lite och sluta leka polis.. Men det blir kanske inte så lätt eftersom jag förmodar att du hade trasiga leksaker som liten..
Jag undrar vem det är som har taskig attityd
Ta och skriv till EMAIL=gunnar@shero.net]GUNNAR[/EMAIL] och be honom att flytta tillbaka din tråd. DET kommar han definitivt inte att göra
Jag kommer dessutom att spara den här konversationen och skicka den till Gunnar
2005-07-23, 11:21
Barsebäcks Z'Ore
Gångare
Reg.dat: Jan 2005
Bespara dig arbetet, jag har redan kontaktat Gunnar..