SM eller VM el ngt i September

Sv: SM eller VM el ngt i September

Ja,,,jag såg WA......
WRG gjorde mycket bra ifrån sig så det var inte konstigt att dom vann.
Jag gillade speciellt en av tjejerna som red en skimmel, väldigt duktig och stilrent.

Skönt att höra att de sköter sig. :D

Här hemma möts de av varma gratulationer. Själv ska jag jobba på formen och kanske vara med nästa år :angel:

Tjej som red en skimmel, i WRG? Låter inte bekant...

jeje... det som inte dödar, det härdar! ;)

Nu när jag tänker efter var hon inte med i det laget.....ber om ursäkt...
De var med i ett av de andra lagen.

Var det i HbWr? De hade väl två skimmlar tror jag...om Sanna och Aladdin var med...? :p

/Carina :eek:

Japp,,,,tror hästen hette Alladin nu när du säger det....väldigt trevligt ekipage och hästen verkar enormt välriden.......

Hastfokus ville inte samarbeta med min dator...
Däremot finns alla resultat på www.rha.nu
De oplacerade står dock inte i "rätt placeringsordning", vet inte om dom skrivit i startordning, flera 0-ade ekipage står rätt högt upp...

Liknande trådar

Western Har sett liknande tidigare trådar men har inte riktigt fått svar på mina frågor. Har under en längre tid varit sugen på att prova...
Svar
5
· Visningar
1 429
Senast: Jagoda
·
Western Hej hej. Vi har precis lagt handpenning på ett underbart litet varmblodsstosom mannen min ska luffa runt i skogen med. Han är...
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: 4BarsRR
·
IT & mobiler Hejsan. Har fått min layout ändrat på Fb. Inte på min profilsida utan på startsidan där jag ser alla mina vänners inlägg. Borta är...
Svar
0
· Visningar
837
Western Hej! Vet inte om det finns ngn sån här tråd eller om jag satte tråden på helt fel ställe.. Men men. Det är i alla fall såhär att jag...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Elanor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka