Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Hej Vänner !! Är alldeles grön här på Buke o inom ridsport oxå, så jag har precis köpt mej ett varmblod och tänkte fuska lite i...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Piraja
·
L
Western Ska eventuellt köpa en westernsadel som jag nu har på prov. På en tidigare sadel jag provat, fast som var för smal, ingick brösta. Nu...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: pain
·
Western Varför? sett många som gör så. vad är meningen med det och hur påverkar det hästen?
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: alazzi
·
Western På lördag är det dags för min första start i en westerntävling! Debuten sker i en pleasure beginners.. Jag har varit o shoppat idag en...
Svar
7
· Visningar
1 249
Senast: Vimsan
·
L
Western Nej, detta är ingen "vet ni om det finns någon bra tränare i detta område"-tråd ;) (sånt tar jag dock gärna via pm om ni råkar veta...
Svar
4
· Visningar
1 495
Senast: lill_sessan
·
B
Western Jag funderar på att köpa en westernsadel. Men kan inte så mycket om dom :crazy: Kan ni hjälpa mig lite? Jag funderar på en som H**ks...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: domino
·
Western Var på träning idag med min pojk. Vi har precis börjat rida western o har väl tränat för tränare 5ggr alltså i ca 2 mån. Idag...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Excalibur
·
M
Western Någon som har nån bra/rolig westernövning att dela med sig av ? :) Ni som omskolat en häst från engelskt till western, hur har ni...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: sockerhumlan
·
Western här är ett blåbär till. ska börja rida western med hästen, har kollat runt lite på olika sadlar. är det skillnad på sadlar till de...
Svar
1
· Visningar
777
V
Western Tar man kontakt med närmaste klubb för att ta westernridmärket? Pris? Hur börjar man att lära hästen sidepass? Min häst är grundriden i...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Ragatan
·
H
Western Hallo...:D Jag är en ny western ryttare som just har börjat rida western kurs med min lilla polle... eftersom jag ridit dressyr går det...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: sasucatu
·
M
Western Hur håller Western-hästar, den rids ju inte i en sån form som man eftersträvar i dressyren? :confused: Själv är jag dressyr/hoppryttare :)
Svar
16
· Visningar
1 371
Senast: Lenita
·
E
Western Min häst har tre vita hovar och en svart. Hur skall jag göra, ska jag måla tre vit och en svart, elller alla vita, eller alla...
2
Svar
20
· Visningar
2 319
Senast: __sandra__
·
Western Ja som rubriken lyder hur ska man göra för att det ska bli rätt....är nybörjare inom området o skulle vilja ha er åskikt och kunnighet=)...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Gullan86
·
P
Western Hejsan! Jag är ny i western världen, har ett kallblod som vi hittat en underbar och passande Rocking R sadel till, den är beg och det...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: alazzi
·
Western :o :p Har nu köpt westernsadel åt min häst, utprovad av sadelmakare. Det är en BigHorn cordura. Med sadeln följde en 33" gjord. Men...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Barsebäcks Z'Ore
·
A
Western Ni som vill och kan och har bilder å när ni rider, eller bara fina bilder på era hästar kan väl lägga upp dom, så det piggar upp lite i...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 555
Senast: Mullan
·
L
Western Jag kommer inte kunna rida min häst själv på ett tag och har därför börjat leta lite efter medryttare, det lutar åt att jag ska ha 2st...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Cecely
·
Western Är det några här på forumet som kommer? Vi har planerat nu så att vi ska dit på fredagen. Först skrek min man att det bara var...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 482
Senast: ida.kar
·
Western Hej du A_K_N jag la in en tråd med rubriken Hjälp med konstigt beteende. Varför är den borta :mad: ?
Svar
1
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka