Sv: Bilder !

Framridning_4.JPG

dartan_4.jpg

apache_2.jpg

Pleasure,_Rimbo.JPG

Jag p:m ar dig om jag ska beställa ett... Dom är ruggigt fina på alamos saddlery. Jag har faktiskt deras katalog hemma... Fast den är ett par år gammal och dom har säkert nåt nytt fräscht!
:)
/cj

Hejsan.
Har ingen aning om hans stam. Så svåra namn att komma ihåg. :p Men står på hans boxdörr. Kan kolla. Han heter iaf Weedle Wynx West.
Det har jag tillslut lärt mig. J*vla långt namn. :angel:

Hej!
Weedle Wynx West
e: Whatafrecklynxkent
u: Gold Western
född: 2000
Han är registrerad paint breedingstock.

Är det någon som vet vem som äger honom?
Skulle gärna veta vem.

Hälsningar
HG

Hej.

Hehe, ja, så hette ju hans pappa. Långt och jobbigt att komma ihåg. :p Ja, det är stallägaren i mitt stall som äger Wille. Du kan väl pm:a mig om du vill veta namn.
Han finns i Västerås iaf. :p Ska ut & rida busen idag.. ;)

Här är jag, lil syrran å två av våra hästar leia, herjkla och katla.

032bd53a.jpg
db620ab0.jpg
beitet_aug20303.jpg

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 623
Senast: Badger
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 756
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 474
Senast: ginnies
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka