Sv: Bilder !

Jag måste bara få fråga.. hur lärde du hästen stegra? :D Ingenting jag hade kunnat tänka mig att göra med min häst (däremot nåt annat litet trick om jag visste hur man gjorde) men jag har ännu inte förstått hur man kan lära en häst att stegra!

b9115304.jpg

PICT0044.jpg

PICT0010.jpg

PICT0013.jpg

När det var familjedag på travet den 1 maj! Var där med en kompis som visade lite tornerspel.

*knapplån*
här kommer lite bilder på min snutte
PICT0317.jpg

(älskar detta foto.. me färgerna och så :) )
PICT0311.jpg

(synd att hakan fattas :crazy: )
humle2.jpg

(beeeeeebis :love: )

Här är en tävlingsbild på mig och gamlingen (han fyller 26 nästa vecka)

2005-03-23%2022-46-48DiMAGE%20Z3%20101%20mm%20ISO200.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag har en kompis som har en häst med samma typ av färg som din totto. Men hon bleknade och de gråa fälten försvann helt. Nu är hon helt vit... Så jäkla läckert med gråa fält på tottisar! Jag vill ha en sån jag med... =)

Kul med foton!
Må gott
/cj

min bleknar ju också tyvärr :cry: inge fel på vita hästar iof.. men jag gillar teckningen han har, eller hade kanske man ska säga för han var bra mkt mörkare på hela frampartiet när jag köpte honom... på somrarna syns fläckarna lite bättre dock och han är tom nästan rosa på vissa ställen och där huden är mörk syns fläckarna igenom pälsen :angel: :p

Senast ändrad:

Du får pallra dig iväg till strömsholm i morgon (måndag). Skulle ha haft uppvisning i lördags, men det blev inställt pga regnet, så vi ska försöka få till det imorgon istället.
Annars får du väl komma hit på Öppet Hus.

Hm, känner igen er och även trail banan!
Var inte det på träningstävlingen på Grevagården i mars/april (när var det egentligen?).

Höstrusk trots att det är juni månad..

Alamo_turqoise.jpg

Alamoträns med äkta turkoser, specialtillverkat åt Z'Ore i USA.

zore_sadlad.jpg

Snart färdig för kvällsträningen.

FiiiiiiiiiiiFaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, vilket jysst träns... "AVIS"

Vill ha sånt jag med juh... suck

Ca: 2.000:- med frakt och allt så kan jag ordna ett i likadant åt dig, stenarna får du inte exakt som på mitt eftersom jag vill vara ensam om min design. Tränset har jag beställt från en kontakt jag har i New Mexico.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 623
Senast: Badger
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 756
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 474
Senast: ginnies
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka