Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Stämmer det att Quarter/Painthästar ofta är överbygda? Det rimmar ganska illa tycker jag med att dessa hästar ofta rids på ett sådant...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 519
Senast: e_s_t_e_t
·
Western Ok,,,är ju ny inom det här..... Jag är ju van vid vanliga engelska sadlar och är det något som gör att man ramlar av så ramlar man ju...
2
Svar
31
· Visningar
3 623
·
H
Western Med Westerhäst? Kan man det? :p Någon som gör det? Ni kanske även tävlar med dom? ;) Tell me! Ska ev. bli delfodervärd på...
Svar
14
· Visningar
1 262
·
L
Western Halloj.. Har bara förra årets regelbok o ingen lust o köpa ny... Hur är det nu, får jag tävla beginners på D-tävling fast jag har...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Little_Cowgirl
·
M
Western Som novis på det här med western och sittande på en ponny funderar jag över hur långt ner på sidorna som tyglarna bör hänga. Jag måste...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: Piraja
·
M
Western Denna tråd passar väl både på western och på utrustning, men antar att flest svar går att få här. :d Blir lite förvirrad när jag letar...
Svar
9
· Visningar
2 732
Senast: BeastieBabe
·
M
Western Hej alla westernmänniskor! Skulle först vilja säga att ni på detta forum verkar vara väldigt jordnära, raka och trevliga människor...
Svar
5
· Visningar
1 568
Senast: Fendi
·
A
Western Hur pass mycket mörkare bllir lädret på ett par sånna här tyglar? Någon som har en bild.. kanske? Dem tyglarna jag har använt, är...
Svar
17
· Visningar
1 180
Senast: Athina
·
Western lite smått med vanlig sadel och vanligt träns? :crazy: Har funderat på det ett tag nu, och jag tycker det skulle vara roligt att prova...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Dressed_In_Red
·
F
Western Jag vet att den här tråden kanske ska ligga på utrustning men jag tror inte att jag får så många svar där, så SNÄLLA låt tråden ligga...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: Tussemaja
·
Western hjälp! Hehe. Om man ska vara med på D-tävling och det står att man ska skicka in anmälan på wras anmälningsblankett. Den har jag...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: MsSleepalot
·
Western Lägger den här tråden här för på utrustning får jag nog inte så många svar tyvärr. Jag letar efter en nybörjarsadel. Vilka märken...
Svar
9
· Visningar
2 166
Senast: MsSleepalot
·
A
Western (skäms lite att jag ens ställer frågan då det känns uppenbart) Alltså, jag fäster väl crubchain'en i de översta ringarna.. ja där jag...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Athina
·
B
Western Just nu håller jag på med mycket böjningar, eller det har jag alltid gjort men hade änna gett upp innan jag började med lite western...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Bubben91
·
Q
Western Vad är meningen med denna nya förening. Kan dom inte samsas med SRHA så dom måste starta en egen.. ? suck.. :confused:
Svar
10
· Visningar
1 269
Senast: monke
·
Western har en treårig travare hemma nu under sommaren, ska nog behålla henne sen och börja träna western med henne. hon är väldigt läraktig...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Tussemaja
·
M
Western Detta är ingen specifik westernfråga, men jag vänder mig ändå till er för jag gillar träningsmetoderna och behöver nu lite tips om hur...
Svar
11
· Visningar
1 168
Senast: Moheed
·
Western Ok, nu är klädseln klar till hästen men vad ska jag ha för färger...? Svart häst och ljus sadel och filt, vad kan då vara fint på mig...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Mirre
·
A
Western Om man som nybörjare vill börja med western, hur är det då med hästar? ska man ha en gammal läromästare som alla rekommenderar när man...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: madelenforsgren
·
B
Western Jag skulle behöva hjälp av er nu.. vilka mått är här viktiga, typ sits och anläggningsyta, men exakt var mäter man dessa? jag har gjort...
Svar
4
· Visningar
1 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka