Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ni som använder travare i western,,,,hur fungerar det? Jag vet att det finns en del travare i westernridningen men aldrig sett någon...
2
Svar
34
· Visningar
3 175
Senast: Mysaan
·
B
Western Hej! Jag undrar om det går att hoppa små hinder, typ 50-70cm i westernsadel?? hoppas på svar fort!! kram :bump:
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: fnillson
·
Western Har en barbacka pad som ska spännas ( sadelgjorden) på samma sätt som en westernsadel, men hur?? Vi har försökt på alla sätt utan att få...
Svar
2
· Visningar
1 468
Senast: sannei67
·
Q
Western "Tree: Steele Equi-fit fiberglass covered " Alltså, vad är detta för bom? En jag känner sa att -Du förstör ju hästen rygg! om du inte...
Svar
3
· Visningar
1 402
Senast: Colleen
·
B
Western Jag har för mig att jag läste någonstans att man använder andra sortes oljor och dyl. till westernsadlar. Men jga är inte säker och...
Svar
17
· Visningar
1 440
Senast: Druvan
·
Western Har de ändrat datumet till SMet? Nån som sett nån propp nånstanns än?
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Solafekub
·
B
Western Jag är nybörjare på western och skulle vilja ha några tips på vilka hjälper man använder. Det är böjda spår som jag är osäker på hur man...
Svar
10
· Visningar
1 782
Senast: Snicks
·
B
Western Jag har börjat så smått att träna min häst i att bli känsligare i både munn och för hjälperna. Detta har jag tränat i en barbackasadel...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Piraja
·
C
Western var kan man hitta en lista på vilka hingstar som är anslutna (utländska). läste på sqha´s sida att om man har en unghäst så kanske...
Svar
16
· Visningar
1 175
Senast: monke
·
M
Western hej undrar om man vill kolla upp ett stos meriter finns det något register som meriterna är inskrivna på? och var i såfall? tacksam...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: monke
·
B
Western Jag är fullständigt nybörjare på det här med western så jag har några få frågor till er som har hållt på med detta ett tag. 1. Måste...
2
Svar
21
· Visningar
1 992
Senast: Bubben91
·
Western Hur vanligt är det bland westernryttare eg? om ni använder det vilken i så fall? Varför?
Svar
6
· Visningar
1 186
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Western Man blir lite besviken när man lägger in en western tråd på western sidan och blir flyttad till G... Ja, ja, jag vet att det är nytt...
Svar
13
· Visningar
1 193
Senast: Ragatan
·
Western Finns det nån här som rider och tävlar med nån annan ras än tex quarter och paint? Vilken ras har ni?
2
Svar
33
· Visningar
2 374
Senast: Excalibur
·
F
Western Har läst igenom nästan alla trådar ang w-sadel och jag fattar fortfarande inget.....Funderar på att köpa en w-sadel till min häst, vbl...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: madelenforsgren
·
Western Såg för första gången w-tävlingar irl nu i helgen. Det var väl mest amateur och youth-klasser. Ngt som jag la märke till på nästan alla...
Svar
6
· Visningar
1 281
Senast: Yrja
·
V
Western vad ska man titta efter när man är och kollar på westernsadel som är begagnad? Nina
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Matilda_o_Bonita
·
C
Western Finns det resultat ifrån High Chaparal? Kanske finns det på deras hemsida? Tacksam för svar!! :bow:
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Cronis
·
Western Efter några månaders funderingar tog jag kontakt med en närliggande westernklubb. Jag blev tipsad om en tränare och bokade en träning :o...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Bubben91
·
M
Western Nu är jag här i western avdelningen med min sadelnoja! Har någon hört talas om detta förut, eller kanske t.o.m. äger en?? När jag...
Svar
4
· Visningar
1 760
Senast: Mount Never Rest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka