Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Har kollat lite på dakota reiningsadlarna. Vad har ni för erfarenheter av dom? Har hört att en del dakota sadlar kan vara skeva...
Svar
19
· Visningar
6 524
Senast: Lex
·
Western Någon som vet var man kan handla bra juniorsadlar? Hemsidor önskas, och man bör kunna skicka efter också för här i Sverige verkar det...
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: sissu
·
H
Western Jag har ett sto på 6 år, har vissa problem att få henne att gå i rätt form! Hon är lågställd samt lite av en "stjärnkikare". Dock har...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: camilla_s_s_s
·
S
Western Hej! jag undrar hur man kollar att en westersadel passar? vilken sadel ska man ha?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 440
Senast: Mount Never Rest
·
U
Western Jag har tänkt och köpa en western sadel till min bruks nordis, han behöver x-tra vid bom, hittade en på h***s för halva priset, men...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Mount Never Rest
·
F
Western Vad skall man ha för stolek på w- sadelgjord? Skall köpa w-sadel men har ingen koll på sadelgjordarna. Han har 130 cm på vanlig...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Fabbe
·
L
Western Jag är helt ny på western och vill ha en bra "första sadel". Jag kommer fortfarande att rida engelskt + western så jag har en "dyr"...
2
Svar
26
· Visningar
7 439
Senast: annizz
·
E
Western Hej! Jag undrar vilken boskapsras som oftast används inom westernridning? Är det oftast kor, eller tjur eller ungdjur? Hur bör de...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: sarma
·
M
Western Någon som vet hur långa de hela bommulstyglarna från www.bonanzawestern.com är? Art.nr 187 kostar ca 300-350 kr. Dom ser ju långa ut men...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: MadickenII
·
E
Western Har hittat en trailsadel på H**ks. Det är en Quarter Canyon, med ralidebom. Sadeln kostar 5 495 :- Låter detta som en sadel man kan...
2
Svar
31
· Visningar
3 099
Senast: Fendi
·
E
Western jag är helt vilse i det här om western..:confused: men har en wester sadel som jag ska sälja!! & nu undrar ju folk vad det är för...
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: Bill
·
Western Har ägnat förmiddagen åt att försöka få tag på stuga på High Chaparall, men det var bara upptaget...:( , och nu verkar det som om det är...
2
Svar
24
· Visningar
1 878
Senast: maja_70
·
G
Western Jag skulle så gärna vilja ha min häst att göra jogg. Det är ett varmblod som var travare förr i tiden. Hon är riden många år nu, men har...
2
Svar
30
· Visningar
3 676
Senast: Solafekub
·
Western Har lite funderingar på att ev skaffa en bomfri sadel till mitt quarter sto då hennes nuvarande sadel inte passar hon har som "vuxit" ur...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 120
Senast: Balans
·
U
Western Hej! Någon som har erfarenheter från deras western sadlar?? Positiva som negativa..
Svar
2
· Visningar
844
Senast: ullis25
·
Western Jag är helt ny innom western, skulle vara roligt om ni ville lägga upp filmer när ni rider :)
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: alazzi
·
S
Western vet någon vad man ska vända sig om man seriöst vill ha en westernsadel utprovad helst ska men kunna köpa den på samma ställe där den kan...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: Ginne
·
Western märket El Paso??? Förmodar att det är ett skitmärke men kan ju kolla i alla fall.
2
Svar
33
· Visningar
2 242
Senast: maja_70
·
G
Western Vad för bett ska man ha när man rider western? Jag rider i dag med ett rakt bett,finns det nåt som är bättre?
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: Piraja
·
G
Western Jag är grön när det gäller western och mitt varmblod oxå. Därav så är jag inte så intreserad av just tävling.Jag fick tipps om en bra...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: Kickis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka