Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har tänkt skaffa mig en westernsadel. Jag är ingen westernryttare men vill ha en sadel när jag är ute på skogsturer. (har nog blivit...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: sasucatu
·
K
Western Har en åring som skall visas i april, men har en helt otrolig päls. Någon har kanske förslag på hur man kan få igång fällerit....... :idea:
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Oledoledoff
·
F
Western finns det nån vänlig själ som kan ge en förvirrad människa - mej :D - en bra förklaring på varför pessoabetsel inte skulle vara bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: fia n
·
Western Undrar om man inte skulle kunna ha någon sida där man kan anmäla sig till att samåka till olika kurser och clinics. För oss som bor lite...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: sarma
·
A
Western Jag letar efter sånna här spännen att sätta på tyglarna så jag kan byta huvudlag lite snabbare än att stå och knyta upp knutarna hela...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: ida.kar
·
S
Western hej! e de någon som vill förklara ingående om de olika grenarna inom western.....? rider hemma men vill veta vilka egenskaper är bra hos...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: elinsjobergh
·
T
Western Det är just min fråga. Jag funderar på att ta en häst på foder i sommar och vill veta lite vilken ras olika människor föredrar/gillar...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 046
Senast: SuperTezza
·
Western var kan man hitta billiga westernsadlar....under 1500 kr.....:rofl: :bump:
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 966
Senast: Krasux
·
Western Jag undrar en sak, t.ex. i hoppning och dressyr kan man hitta alla årets tävlingar på www.ridsport.se, finns det någon liknande sida för...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Mia L
·
Western Ngn som vet var det finns billiga träns med silver? är inte ute efter modell lyx, utan ett "fejk" träns duger gott. Pm:a gärna om man...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: sasucatu
·
N
Western Hej... Jag har blivit djupt intresserad av Western och tänkte skola om våra hästar till westernhästar. Dom har ganska bra grund då...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Nolbydalen
·
Western Måste registerar min kuse så att hon får pass. Hon heter Candy, men jag skulle tycka att det var skoj med ett lite längre, finare namn...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 565
Senast: doleron
·
A
Western Vad vet ni om dem? Jag funderade på att köpa en, då dem är ganska billiga men inte det alldra billigaste när man köper en sprillans...
Svar
13
· Visningar
1 846
Senast: Mia L
·
E
Western Har just nu lite dålig inspiration till övningar och liknande när jag tränar... känns som om jag nästan gör samma saker hela tiden... så...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: JHANA
·
Western I somras köpte jag ett 8-årigt sto som jag egentligen skulle rida engelskt på, men nu, har jag kommit på att det är western jag vill...
2
Svar
23
· Visningar
2 547
Senast: Sandrew
·
Ä
Western ...och därför skulle jag vilja att ni berättar lite om olika raser och framgångar, gärna lite udda så folk kan se att man inte behöver...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: TCJ
·
M
Western hej undrar hur det är nu i och med att reglerna för avel med hingstar är ändrad. vilka krav är det på quater hingstarna som ska vara i...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: hotrodder
·
F
Western Om man skall ha en western sadel och om man bara skall ut å rida i skogen. Vilken skall man ha då? Har kolla på Q.C pleasuresadel från...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Mount Never Rest
·
J
Western undrar om det finns någon annan övning som är lösgörande för bogarna, annat än liksom bara flytta hit och flytta dit. Det är ju inte så...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: _jossan__
·
Western Jag har inte tävlat trail på stångbett förut men kommer kanske göra det i år. Jag håller alltid tyglarna i höger hand för att jag är...
Svar
17
· Visningar
1 183
Senast: real_cowgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka