Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jihoo, nu närmar det sig:bump: Måste införskaffa kläder bara. I våras letade jag igenom hela stan efter ett par kolsvarta jeans i...
2
Svar
34
· Visningar
2 359
Western Det är väl bättre att vi gör en gemensam hingst-tråd, än att det snart blir en för varje hingst i hela landet...? Så skriv vilken...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: Cinemon
·
Western http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,775706,00.html Det påstås t.ex att man inom western alltid tävlar utan hjälm, och...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Mike
·
Western Det diskuterades här om varför så många westernryttare rider utan hjälm. Jag funderar vidare och undrar varför många westernryttare...
2
Svar
23
· Visningar
1 845
Senast: maja_70
·
S
Western Hej!! Är det någon som har avkommor efter Colonell Jay Jay??? Kan ni inte berätta lite om dem och visa bilder?? Är det någon som har...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: reykurboy
·
Western vart hittar jag propositioner på western tävlingar? heter det ens så? /liza (ny inom tävlandet i western
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Psykskaft
·
S
Western Varför är inte Ranch Trail en SM-gren? :confused: Finns det någon bra, uppenbar anledning som jag missat? Det är ju ändå en alltmer...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Solafekub
·
N
Western Hej alla! Jag har ju inte köpt hästen ännu. Letar. Är det något jag absolut skall veta vid val av häst om hästen ska vara lämplig till...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Piraja
·
Western Läste i förra numret av en känd hästtidning och där var det en artiklen om två elitryttare som pratade om trender bla. inom hoppning vad...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 835
Senast: Nutten
·
Western Jag undrar om någon har något bra tips på hur man kan träna bra sits och balans förutom att rida kollossalt mycket då... (har ju bara en...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: Whalor
·
Western Jag har en fundering. jag hör till de som inte gillar att det är så mycket "staket" mellan de olika disciplinerna utan bollar tankar och...
2
Svar
24
· Visningar
2 274
Senast: Mia L
·
Western Jag skulle vilja ha lite tips på vad jag ska leta efter för sadel. Begagnad,inte lågprissadel men om det finns någon "mellanklassadel"...
Svar
12
· Visningar
1 276
Senast: Mount Never Rest
·
L
Western Gör vi en liten undersökning vilken gren som är populärast här! Skriv bara gren/grenen överst och sen om du vill en kort motevering om...
2
Svar
20
· Visningar
1 901
Senast: Athina
·
P
Western Medryttarpållen är riden både western och engelskt, och jag rider engelskt. Men han verkar lite förvirrad....:confused: ibland gör han...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: bigganl
·
S
Western ... i westernridning. Blir det nåt sånt i år? Förra året så var det ju i Danmark, och då tror jag att de kallade det för "Vilhelmsborg...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: hotrodder
·
Western Ang paintavel ligger tråden fel nu så ber jag om ursäkt för det:bow:
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Solafekub
·
C
Western vad är det speciella? hur märker man om en häst kan/har blivit riden western? jag har en 17årig som är en höjdare på att öppna...
Svar
3
· Visningar
1 330
Senast: Tussemaja
·
U
Western Fick en fundering på hjärna... behöver man ha ridit mycket "vanlig" ridning för och rida western?? har inte ridit så länge, men det...
Svar
13
· Visningar
1 307
Senast: __Mollan__
·
Western Måste skaffa tävlingskläder o pad, men kan inte bestämma oss för vilken färg vi ska ha, så jag tänkte höra med er bukefalister om...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: __Mollan__
·
E
Western var kan man köpa bra westren träns som är snugga men ändå inte så syra så man måste äta väling i en hel månad sen.....vilha ett som är...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: fossig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka