Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Western Undrar om det är tillåtet att tävla med tapaderos stigbyglar? Finns det krav på att ryttaren måste ha westernboots? från vilken nivå?
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: sasucatu
·
L
Western Helt nykommen som gått över från engelsk till western ridning. Har börjat med att svänga med vikthjälperna, stanna utan tygel tag m.m...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: sarma
·
D
Western ja med risk att skämma ut mig för all framtid ;) men visst finns det en sådan gren? typ för unghästar och så? och ja jag har...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: dalla_4_ever
·
D
Western ja vad är det igentligen?:o vad innebär det på tävlig i lätt klass (D) ?? jag har fattat att det är för barn ;) eftersom det står max...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: silca
·
E
Western Är ett av alla märken som finns inom bla westernutrustning. Någon på forumet som vet något om detta märke kvalite etc. Har ni något...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: sarma
·
R
Western Tycker att det är lite dött härinne, det verkar vara endast sadeldiskussionerna det är lite liv i.... Så nu startar jag en tråd och hör...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 290
Senast: Gamblers two blue
·
P
Western Är det någon som gjort detta hos någon western tränare i Sverige nån gång? Jag är sugen på att göra det, alltså jobba för mat å logi, få...
Svar
12
· Visningar
1 578
Senast: johannea
·
M
Western Någon som har ett program på trail beginners? eller vanliga trail? Spelar ingen roll vad som finns i programmet, bara jag får ett...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Solafekub
·
S
Western Hej Svejs i Snöyran!!:bump: Jag har sett att det flesta filmer som folk visar här är mest dressyr, hoppning mfl. inge fel alls att...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: alazzi
·
Western Kan detta verkligen stämma? Titta på en westernsadel åt min kille. Hitta en som jga vart förtjust i och frågade om bomstorlek osv. Får...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Nettan65
·
Western Ni som är hemma på det här. Finns det semiquarterbom, normal quarterbom och full quarterbom? eller är normal och full quarterbom samma sak?
Svar
10
· Visningar
6 541
Senast: BeastieBabe
·
J
Western hejsan! Jag är lite ny med det här med western. Och jag har två frågor jag hoppas att ni skulle kunna svara på... 1, Visst måste man...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: sasucatu
·
W
Western Har köpt en junior westernsadel till min shettis, men tycker att den är för trång fram.Köpt på B... undrar nu om det är nån som vet hur...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: reykurboy
·
Western Gör ett nytt försök med en "laglig" tråd. Min fråga är hur ni som haft praktik/jobb hos tränare (främst western dårå) har burit er åt...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Manatee
·
S
Western Ja, såg ett inlägg i en annan tråd här om en lång slidestop, och jag började fundera lite. Finns det något officiellt rekord på...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: JHANA
·
C
Western Är det någon som vet om man kan hitta ett westernträns MED nosgrimma någonstans? Oftast ser man dem utan nosgrimmor nämligen, men jag är...
2
Svar
38
· Visningar
3 813
Senast: bigganl
·
S
Western Ramlade över dom här westerntröjorna, och jag tyckte att dom var jättesnygga! Tröjor! Ingen som vet om dom finns i Sverige? Jag fick...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Solafekub
·
V
Western Hur bör man träna hästen för att få den till en bra SH häst? Tänkte börja smått med minishettisen då det verkar väldigt kul...
2
Svar
33
· Visningar
3 461
Senast: kicki13
·
Western Har köpt en typ slinky liknande tröja från HM nu på rea. Tänkte exprimentera lite o se om jag kan göra den tjusig. Hur får man fast...
2
Svar
25
· Visningar
5 019
Senast: real_cowgirl
·
H
Western hej! jag rider en nordsvensk , hon är inriden i western .. ja undrar om man kan rida en häst i western ( till början långa tyglar ...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Lina_Zacha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka